یک عمر با هواوی

یک عمر با هواوی ؛ برنامه هفتگی هواوی برای ارائه خدمات با جایزه‌های شگفت‌انگیز

کمپین یک عمر با هواوی تمدید شد. این کمپین، برنامه هواوی برای ارائه خدمات متفاوت به دارندگان و خریداران گوشی های هواوی به همراه جوایز هیجان‌انگیز است. در ادامه با جزئیات این رویداد آشنا می‌شوید.

هواوی با هدف ارائه خدمات بهتر و متفاوت‌تر به مشتریان، هفته گذشته از کمپین «یک عمر با هواوی» رونمایی کرد. در این کمپین کسانی که در تاریخ‌های مشخص شده به فروشگاه‌های برگزیده مراجعه و محصولات هواوی را خریداری کردند، در قرعه‌کشی جوایز هیجان‌انگیز این رویداد در سراسر کشور شرکت کردند و خبر خوب اینکه این کمپین هفته جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

یک عمر با هواوی

این کمپین پنجشنبه 6 تیرماه 97 در تهران و 14 شهر دیگر مانند ارومیه، تبریز، رشت، شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز و… برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد. کسانی که در کمپین یک عمر با هواوی شرکت کردند علاوه بر خرید گوشی هواوی با قیمت مناسب، توانستند خدمات نرم افزاری رایگان نیز دریافت کنند. این کمپین فقط برای خریداران گوشی نبود و  کسانی که در حال حاضر کاربر گوشی های هواوی هستند، می‌توانستند با مراجعه به این فروشگاه‌ها  خدمات نرم افزاری رایگان نظیر به‌روزرسانی سیستم عامل گوشی به جدیدترین نسخه منتشر شده، برطرف کردن ایرادهای نرم افزاری، کالیبراسیون صفحه نمایش و سنسورهای دریافت‌کننده، بهینه‌سازی تنظیمات گوشی، تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی اطلاعات دستگاه را دریافت کنند.

یک عمر با هواوی

به علاوه هواوی این خدمات را به کاربرانی که گارانتی دستگاه‌شان به پایان رسیده است نیز ارائه کرد. همچنین بین شرکت‌کنندگان در این کمپین قرعه کشی برگزار و برندگان دوره اول کمپین مشخص شدند.

یک عمر با هواوی

تمدید کمپین یک عمر با هواوی

با توجه استقبال زیاد از این کمپین و اینکه عده‌ای از مراجعان نتوانستند خدمات نرم افزاری مد نظر خود را دریافت کنند، هواوی این کمپین را تمدید کرده‌ و این هفته نیز کمپین یک عمر با هواوی با داشتن قرعه‌کشی و اهدای جوایز برقرار است.

یک عمر با هواوی

پنج شنبه این هفته نیز هم خریداران گوشی های جدید هواوی و کاربران فعلی گوشی های هواوی بدون قرعه‌کشی می‌توانند خدمات مختلفی دریافت کنند و البته در قرعه‌کشی جوایز ارزشمند هواوی نیز شرکت کنند.

یک عمر با هواوی

این رویداد در مراکز رسمی ارائه خدمات پس از فروش محصولات هواوی برگزار می‌شود. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 42000 تماس حاصل فرمایید.

یک عمر با هواوی

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالت به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.