شیائومی می ای 3

دوربین 48 مگاپیکسلی گوشی شیائومی می ای 3 توسط FCC تایید شد

گوشی موبایل شیائومی می ای 3 (Xiaomi Mi A3) موفق به کسب تاییدیه‌ی FCC شد. به لطف این تاییدیه، حضور دوربین 48 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی اندروید وان افشا شد.

شیائومی خودش را آماده‌ی رونمایی از یک گوشی اندروید وان جدید می‌کند. پس از عرضه‌ی گوشی‌های موفقیت آمیز می ای 2 و می ای 2 لایت، حال این شرکت به دنبال عرضه‌ی گوشی شیائومی می ای 3 است. به لطف دریافت تاییدیه از سوی FCC، ما حالا می‌دانیم این گوشی به یک دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

دو گوشی خانواده می ای 2 از کیفیت یکسانی با سایر گوشی‌های شیائومی بهره‌مند هستند، اما به رابط کاربری MIUI مجهز نیستند. در عوض این دو به پروژه‌ی اندروید وان گوگل ملحق شده‌اند تا کاربرانی که به دنبال تجربه‌ی طعم اندروید خالص هستند به سراغ این محصولات بیایند. حالا به معرفی نسل جدید این دو دیوایس نزدیک می‌شویم و تاییدیه‌ی FCC نیز می‌تواند مهر تاییدی بر این قضیه باشد.

دوربین 48 مگاپیکسلی در شیائومی می ای 3

یک مدل از این گوشی با شماره مدل M1906F9SH در FCC ثبت شده است. همچنین عکسی از قاب پشتی آن نیز منتشر شده که به حضور یک دوربین 48 مگاپیکسلی قدرت گرفته از هوش مصنوعی و لوگوی اندروید وان اشاره می‌کند. این تصویر می‌تواند حضور دوربین سه گانه پشتی گوشی شیائومی می ای 3 را تایید کند.

شیائومی می ای 3

همچنین نبود هیچ بریدگی دیگری روی قاب پشتی، می‌تواند حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر گوشی را تایید کند. این قابلیت‌ها ما را به یاد شیائومی سی سی 9 که چند روز پیش معرفی شد می‌اندازد. شایعاتی وجود دارد که ادعا می‌کند شیائومی می‌خواهد گوشی CC9 را در قالب یک گوشی اندروید وان به نام Mi A3 روانه‌ی بازارهای بین‌المللی کند. اگر این واقعیت داشته باشد، این گوشی نیز همانند مدل چینی خود به تراشه‌ی اسنپدراگون 665 همراه با رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه‌ی 128 گیگابایتی مجهز خواهد بود. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در قاب جلوی آن است و یک باتری 4.000 میلی‌آمپر ساعتی نیز انرژی دیوایس را تامین می‌کند. در پشت قاب دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از سنسورهای 48 ، 8 و 2 مگاپیکسلی حضور دارد و در جلو نیز یک نمایشگر 6 اینچی OLED با وضوخ 720p و یک اسکنر اثر انگشت در زیر آن کار رفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چین الان دیگع توی زمینه دوربین حرف اولو اخرو میزنه