لپ تاپ های هواوی

اینتل و مایکروسافت به پشتیبانی از لپ تاپ های هواوی ادامه می‌دهند

از آمریکا خبر می‌رسد دو شرکت اینتل و مایکروسافت به پشتیبانی از لپ تاپ های هواوی ادامه خواهند داد. البته مشخص نیست آینده‌ی نوت بوک های هواوی چه می‌شود!

پس از آرام شدن جو جنگ بین آمریکا و هواوی، بسیاری از شرکت‌های فناوری همکاری با این غول چینی را از سر گرفتند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که اینتل و مایکروسافت به عنوان دو شرکت مهم آمریکایی نیز پشتیبانی فنی از لپ تاپ های هواوی را ادامه خواهند داد. تجارت هواوی با اینتل و مایکروسافت روی لپ تاپ تجاری، فضای ابری، راه‌حل‌های تجاری و دیگر زمینه‌ها متمرکز است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که چند ماه پیش شرکت‌های آمریکایی در ارائه‌ی محصولات و سرویس‌های خود به هواوی منع شده بودند. بر همین اساس هواوی تصمیم گرفته است که وابستگی خود به شرکت‌های آمریکایی را کاهش دهد. گزارش‌های اولیه حاکی از‌ آن است که هواوی یک لپ تاپ جدید را در 1 جولای (10 مرداد) معرفی خواهد کرد. حال اینکه لپ تاپ هواوی از خانواده‌ی Matebook است یا MagicBook، سوالیست که هنوز به پاسخ آن دست پیدا نکرده‌ایم.

آینده‌ی نامعلوم لپ تاپ های هواوی

خانواده لپ تاپ های هواوی چند سالیست که وارد بازار شده‌اند. آن‌ها لپ تاپ‌های تجاری بالارده را عرضه می‌کنند و شهرت خوبی را نیز کسب کرده‌اند. در حال حاضر دو کمپانی اینتل و مایکروسافت به پشتیبانی از نوت بوک‌های این شرکت ادامه می‌دهند، اما اینکه آیا طی سال‌های آینده نیز این پشتیبانی ادامه خواهد داشت یا خیر، مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بابا اینا مریض بودن الان دیگه میفهمن چه غلطی کردن

  2. الان دیگه فهمیدن به نفعشونه ؟؟