کنفرانس توسعه دهندگان هواوی

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی در مرداد ماه برگزار می‌شود

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی (HDC 2019) قرار است در مرداد ماه برگزار شود. این رویداد می‌تواند مهم‌ترین کنفرانس هواوی طی سال‌های اخیر باشد، چرا که غول چینی پس از تحریم از سوی آمریکا، حرف‌های مهمی برای گفتن دارد.

هواوی با فروکش کردن تحریم‌های اعمال شده از سوی دولت دونالد ترامپ، تنفس تازه‌ای را تجربه می‌کند. حالا زمان لازم است تا هواوی بتواند بخش اعظمی از ضربه‌های ناشی از ممنوعیت‌های اعمال شده را جبران کند. البته این بدان معنا نیست که همه چیز به شرایط عادی خودش بازگشته است. این ممنوعیت نقطه ضعف هواوی و بسیاری از شرکت‌های چینی را نمایان کرد. بنابراین باید آن‌ها به دنبال مستقل شدن باشند تا تحریم‌ها نتواند از پا درشان بیاورد.

زمان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان هواوی

در همین راستا قرار است کنفرانس توسعه دهندگان هواوی (HDC 2019) در مرداد ماه برگزار شود. کنفرانسی که عمدتا به توسعه دهندگان اختصاص دارد و به نظر می‌رسد امسال، از هر دوره‌ی دیگری این کنفرانس برای هواوی مهم‌تر است. این رویداد در نهم آگوست (18 مرداد) در چین برگزار خواهد شد. غول چینی در این رویداد، به بسیاری از موضوعات داغ رسیدگی خواهد کرد.

کنفرانس توسعه دهندگان هواوی

پوستر کنفرانس توسعه دهندگان هواوی به مباحث 5G و اینترنت اشیاء اشاره دارد. با این حال، این نخستین مکان عمومیست که این شرکت می‌تواند در مورد سیستم عامل در حال توسعه‌ی HongMeng نیز توضیحاتی را ارائه کند. این رویداد در سه بخش نطق آغازین، بحث و تبادل نظر فنی و جلسات کدنویسان است.

نطق اصلی معمولا بخش چندرسانه‌ای کنفرانس است، در حالی که بخش فنی بر روی ابعادی همچون خانه‌های هوشمند، ورزش‌ها، سلامتی، سفر و سرویس‌هایی نظیر EMUI، سیستم پرداخت Huawei Pay، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و حتی اپلیکیشن گالری متمرکز خواهد بود. بخش کدنویسان نیز از نامش مشخص است که چه اهدافی را دنبال می‌کند. در یک کلام این رویداد از اهمیت ویژه‌ای برای هواوی برخوردار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فک کنم تحریما روش هیچ اثری رسما نداشته