خودروهای خودران

بی ام و و دایملر برای توسعه خودروهای خودران با یکدیگر همکاری می‌کنند

دو شرکت خودروسازی بزرگ آلمانی یعنی بی ام و و دایملر با هدف توسعه خودروهای خودران با یکدیگر همکاری می‌کنند. این دو شرکت تا سال 2024 تعداد زیادی خودروهای تمام خودران سطح 4 را تولید خواهند کرد.

شرکت خودروسازی بی ام و (BMW) و دایملر (Daimler AG) که به عنوان دو غول خودروسازی کشور آلمان محسوب می‌شوند، قصد دارند با همکاری یکدیگر و با مشارکت انجمن مهندسان خودرو (SAE) خودروهای خودران سطح 4 را تولید کنند که تمام خودکار خواهند بود و نسبت به مدل‌های امروزی در سطح بالاتری قرار خواهند داشت. این خودروها به صورت کامل از راننده بی‌نیاز خواهند بود و جالب است بدانید در این خودروها فرمان و ترمزی وجود نخواهد داشت.

جزئیات توسعه خودروهای خودران سطح 4

شرکت دایملر و بی ام و با هدف توسعه خودروهای خودران سطح 4 با یکدیگر همکاری خواهند کرد و از همین حالا نیز بسیاری از علاقه‌مندان به محصولات این دو خودروساز منتظر هستند تا محصول نهایی این دو شرکت را ببینید؛ چراکه بدون شک محصول غول‌های خودروسازی بسیار پیشرفته و مدرن خواهد بود. محصول آینده دایملر و بی ام و از پارک خودکار و سامانه بازدارنده سرعت یا سیستم کروز کنترل هوشمند (Smart Cruise Control) بهره خواهد برد. طبق اعلام این دو شرکت، سایر خودروسازان فعال در طراحی خودروهای خودران و شرکت‌های فناوری نیز در این طرح حضور خواهند داشت.

خودروهای خودران

علاوه بر همکاری دایملر و بی ام و، شرکت خودروسازی دایملر طی همکاری با شرکت بوش قصد دارد برنامه پایلوت (Pilot Program) خودروهای تمام خودران در محیط‌های شهری را توسعه دهند که انتظار می‌رود تا پایان سال 2019 به بهره‌برداری برسد. شرکت بی ام و هم بر روی پروژه خودرو مفهومی آی نکست (iNext) متمرکز است تا این خودرو را طی سال 2021 به بازار عرضه کند. قطعا محصولی که طی همکاری دایملر و بی ام و تولید خواهد شد، بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. البته برای مشاهده این محصول می‌بایست تا سال 2024 منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*