قاب محافظ گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ

رندرهای قاب محافظ گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ، حذف جک هدفون را تایید می‌کنند

برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند محتوای صوتی را از موبایل خود با اتصال سیمی بشنوند، شاید دیدن تازه‌ترین رندرهای قاب محافظ گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ (Galaxy Note 10) ناامیدکننده باشد؛ چرا که اثری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون در آن‌ها دیده نمی‌شود.

یکی از ترندهایی که این روزها در طراحی گوشی های هوشمند به چشم می‌خورد، حذف جک 3.5 میلی‌متری است. تقریبا از دوران آغازین پیدایش موبایل، وجود جک هدفون یک ویژگی استاندارد بوده و اقدام کمپانی‌ها برای حذف این درگاه از محصولات خود، موجب نگرانی برخی از کاربران شده است. حالا از رندرهای قاب محافظ گلکسی نوت ۱۰ نیز می‌توان پی برد که جک صوتی، در پرچمدار بعدی سامسونگ جایی نخواهد داشت.

قاب محافظ گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ

در صورت دقیق و صحیح بودن تصاویر، این موضوع مهمی است؛ زیرا کمپانی کره‌ای تاکنون دربرابر حذف جک 3.5 میلی‌متری از محصولات خود مقاومت کرده بود. حتی خانواده گلکسی اس 10 که همین امسال عرضه شدند نیز دارای این ویژگی بودند. ولی شاید سرانجام، گلکسی نوت 10 راه را برای حذف این جک از گوشی های هوشمند سامسونگ باز کند.

البته پیش‌تر هم شایعاتی دراین‌باره شنیده می‌شد و نمی‌توان گفت که این رندرها، غافلگیرکننده بودند. به هر حال درست یا غلط، با برگزاری مراسم رونمایی تا یک ماه دیگر (7 آگوست)، از حقیقت ماجرا آگاه خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*