ردمی کی 20 پرو اونجرز ادیشن

گوشی ردمی کی 20 پرو اونجرز ادیشن در تصاویری هندزآن خودنمایی کرد

ردمی کی ۲۰ پرو اولین پرچمدار حقیقی از برند زیرمجموعه شیائومی بود که چندی قبل معرفی شد. حالا برای اولین بار، تصاویر هندزآن ردمی کی 20 پرو اونجرز ادیشن (Redmi K20 Pro Avengers Edition) را نیز می‌توانیم ببینیم که به عنوان نسخه‌ای محدود به فروش خواهد رسید.

با وجود اینکه شیائومی در مراسم رونمایی از گوشی ردمی K20 پرو به وجود نسخه Avengers هم اشاره کرده بود؛ ولی تاکنون این محصول فقط در رنگ‌های قرمز و آبی عرضه شده است. انتشار تصاویر هندزآن دستگاه در شبکه اجتماعی ویبو اما می‌تواند نشانه‌ای از ورود قریب‌الوقوع آن به بازار باشد.

این عکس‌ها، طراحی بی‌نظیر ردمی کی 20 پرو اونجرز ادیشن را نشان می‌دهند که در پنل پشتی، حالت سه‌بعدی دارد. انتظار می‌رود چنین درون‌مایه‌ای در بخشی از رابط کاربری دستگاه نیز پیاده‌سازی شده باشد.

هنوز ظرفیت حافظه یا قیمت این نسخه‌ی ویژه نامعلوم است؛ اما از محتویات جعبه‌ی فروش آن باخبر شده‌ایم. درون جعبه، یک قاب آبی رنگ شیک با لوگوی اونجرز قرار خواهد داشت؛ ضمن اینکه وجود یک پلاک کوچک نیز، موید خاص بودن این نسخه از ردمی کا 20 پرو است.

ناگفته نماند که نسخه معمولی دستگاه و مدل استاندارد ردمی کی 20، تاکنون فروش قابل توجهی داشتند و در فاصله‌ی یک ماه از زمان عرضه، تنها در کشور چین 1 میلیون خریدار پیدا کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*