رندرهای گوگل پیکسل 4 ایکس ال

رندرهای گوگل پیکسل 4 ایکس ال طراحی سنتی این گوشی را نشان می‌دهند

در رندرهای گوگل پیکسل 4 ایکس ال (Google Pixel 4 XL) که از سوی منبعی قابل اعتماد منتشر شده‌اند، اثری از ناچ بزرگ در طراحی دستگاه دیده نمی‌شود و به جای آن، یک حاشیه سنتی در بالای صفحه نمایش این پرچمدار وجود دارد.

استیو مک فلای (OnLeaks@) با به اشتراک گذاشتن رندرهای گوگل پیکسل 4 ایکس ال فاش کرده است که نه تنها ناچ؛ بلکه دوربین پاپ و نمایشگر حفره‌دار هم در طراحی این گوشی هوشمند جایی نخواهند داشت. آنچه در نمای جلوی دستگاه می‌توان دید، یک حاشیه فوقانی معمولی است که از دوربین سلفی دوگانه، اسپیکر مکالمه و سنسورها میزبانی می‌کند. البته با وجود سنتی بودن، این طراحی نیز می‌تواند طرفداران خاص خود را داشته باشد.

در رندرهای گوگل پیکسل ۴ هم که ماه قبل همین منبع منتشر کرده بود، طراحی مشابهی را دیده بودیم؛ با این تفاوت که دستگاه ابعاد کوچک‌تری داشت. احتمالا سایز نمایشگر این مدل، بین 5.6 تا 5.8 اینچ و ابعاد آن 147 در 68.9 در 8.2 میلی‌متر خواهد بود.

اما به پیکسل ۴ XL برگردیم که گفته می‌شود نمایشگری 6.25 اینچی با نسبت تصویر 19.5 به 9 خواهد داشت. نبود نشانی از حسگر اثر انگشت در این تصاویر، می‌تواند از تجهیز دستگاه به اسکنر درون صفحه‌ای حکایت داشته باشد. ابعاد گوشی هم 160.4 در 75.2 در 8.2 میلی‌متر عنوان شده است؛ اما برآمدگی ماژول دوربین عقب، ضخامت آن قسمت را به 9.3 میلی‌متر می‌رساند.

اعضای خانواده گوگل پیکسل 4، باید یک دوربین 16 مگاپیکسلی تله‌فوتو را در ماژول سه‌گانه خود داشته باشند. علاوه بر آن و در کنار سنسور اصلی، وجود یک سنسور سه‌بُعدی ToF هم محتمل است (به جای لنز فوق عریض). انتظار می‌رود دوربین دوگانه جلویی نیز مجهز به یک سنسور 3D باشد تا عملکرد فیس آنلاک، ایمن‌تر شود.

از دیگر مولفه‌های طراحی پیکسل ۴ ایکس ال باید به وجود اسپیکرهای استریو، درگاه USB-C در لبه پایینی و نبود جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کنیم. قاعدتا پرچمدار بعدی گوگل که به نظر می‌رسد در ماه اکتبر معرفی شود، به تراشه اسنپدراگون 855 و حداقل 6 گیگ حافظه رم هم مجهز خواهد بود.

رندر 360 درجه گوگل پیکسل 4 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*