آنر پلی 8

گوشی آنر پلی 8 با قیمت فوق استثنایی معرفی شد

گوشی موبایل آنر پلی 8 (Honor Play 8)‌ با مشخصات رده ابتدایی و قیمت بسیار عالی معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت گوشی جدید آنر پلی ۸ بیشتر آشنا شوید.

کمپانی آنر امروز از یک گوشی با قیمت فوق استثتایی به نام آنر پلی 8 پرده برداری کرد. این گوشی از تراشه‌ی هلیو A22 قدرت می‌گیرد٬ یک دوربین در قاب پشتی آن است و یک نمایشگر بلند قامت در قاب جلوی آن قرار دارد. با تمام این تفاسیر٬ قیمت این گوشی تنها 120 دلار خواهد بود.

مشخصات فنی آنر پلی 8

اما آنر از چه سخت افزاری در این گوشی استفاده کرده که موفق به پایین نگه داشتن قیمت آن شده است؟ نمایشگر این گوشی از نوع LCD بوده و دارای اندازه‌ی 5.71 اینچی است که ضخامت حاشیه‌ی پایینی آن بالا است و یک بریدگی به شکل قطره‌ی آب در بالای آن است. وضوح این نمایشگر اچ دی پلاس بوده و نسبت ابعاد آن 19:9 خواهد بود. اما دوربین پشتی گوشی یک سنسور 13 مگاپیکسلی با یک لنز f/1.8 است که از قابلیت‌های جذابی همچون HDR بهره می‌برد. در جلو نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 قرار گرفته است. ضمنا آنر از فناوری تشخیص چهره‌ی اندروید٬ برای حذف اسکنر اثر انگشت از این گوشی استفاده کرده است.

آنر پلی 8

آنر پلی 8 ارائه کننده‌ی 2 گیگ رم و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی است که می‌توانید با یک کارت حافظه‌ی میکرو اس دی٬ آن را تا 512 گیگابایت ارتقاء ببخشید. این گوشی در واقع از سه اسلات بهره می‌برد٬ بنابراین شما می‌توانید در کنار کارت میکرو اس دی٬ از دو سیم کارت 4G در کنار هم استفاده کنید. در راس بخش نرم افزاری این گوشی رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه‌ی اندروید 9 قرار دارد و یک باتری 3,020 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده خواهد داشت. متاسفانه برای درگاه ورودی زیر قاب این گوشی٬ از درگاه قدیمی microUSB استفاده شده است٬ اما با این قیمت انتظار بیشتری هم نمی‌توان داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*