طرح تبدیل آریو

طرح تبدیل آریو شرکت سایپا در تیر 98

طرح تبدیل آریو در تیر 98 اعلام شد. شرکت سایپا برای انجام تعهدات بهمن و اسفند 97 مشتریان خودرو آریو از طرح تبدیل و جایگزین استفاده می‌کند و مشتریان می‌توانند یکی از طرح‌ها را به صورت اختیاری انتخاب کنند.

گروه خودروسازی سایپا به عنوان عرضه‌کننده خودرو آریو در ایران، با انتشار اطلاعیه‌ای به مشتریان خود اعلام کرد از مشتریان گروه آریو که به دلیل مشکلات تامین و تولید با تاخیر در تحویل محصول ثبت نامی خود مواجه شدند، عذرخواهی می‌کنیم. از این رو مشتریان برای تحویل خودرو ثبت نامی در تعهدات بهمن و اسفند 97 که تاکنون برای آنها دعوتنامه تکمیل وجه مابه‌التفاوت صادر نشده است، می‌توانند از روز دوشنبه مورخ 17 تیر 98 از طرح تبدیل آریو استفاده کنند. در این طرح برای مشتریان سه بند طرح پیشنهادی انصراف، طرح پیشنهادی تبدیل مدل خودرو و طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد در نظر گرفته شده است.

جزئیات طرح تبدیل آریو در تیر 98

اعطای امتیاز حق تقدم ثبت نام

شرکت سایپا در راستای حفظ رضایت مشتریان محترم متعهد می‌شود در صورت امکان تولید خودرو آریو تا پایان سال جاری، حق تقدم ثبت نام این محصول برای مشتریان گرامی محفوظ داشته تا این عزیزان در اولویت ثبت نام قرار گیرند.

شایان ذکر است امتیاز مذکور متعلق به مشتری اول ثبت نام کننده خودرو آریو بوده و حتی در صورت استفاده از شرایط تغییر مدل و واگذاری خودروهای قابل عرضه سایپا به سایرین و یا انصراف از خرید، این امتیاز برای مشتری اول محفوظ خواهد ماند.

پیشنهادهای قابل اجرا برای خودرو آریو

1.‌ طرح پیشنهادی انصراف

مشتریان محترم در صورت تمایل می‌توانند نسبت به انصراف پذیرش خود اقدام کنند. در این روش به منظور جلب حداکثری این گروه از مشتریان سود انصراف با نرخ 45 درصد از زمان ثبت نام اولیه خودرو محاسبه خواهد شد و پس از انصراف امکان ثبت نام فروش فوری یک دستگاه خودرو از محصولات قابل عرضه شرکت سایپا مطابق با جدول زیر بر اساس قیمت اعلام تعهدات بهمن یا اسفند 97 (بر اساس زمان تحویل خودرو آریو ثبت‌نامی) به قابلیت خرید انصرافی برای مشتری فراهم می‌شود:

  • لازم به ذکر است برای قیمت اعلام تعهدات بهمن 97 میزان 20 درصد تخفیف و برای تعهدات اسفند 97 میزان 15 درصد تخفیف در جدول زیر لحاظ شده است.
  • در صورتی که مشتری محترم تمایل به دریافت یک دستگاه خودرو با شرایط فروش فوری را داشته باشد، می‌بایست درخواست خود را از طریق اتوماسیون اداری برای مدیریت فروش سایپا ارسال کند.
  • در صورتی که مشتری محترم تمایل به استفاده از روش فروش فوری نداشته باشد، مبلغ پیش پرداخت به انضمام سود انصراف 45 درصدی طی 30 روز به ایشان مسترد خواهد شد.
نوع خودروقیمت اعلام تعهدات بهمن 97 با احتساب بیمه سال 98قیمت اعلام تعهدات اسفند  97 با احتساب بیمه سال 98
سایپا 13130 میلیون و 61 هزار تومان31 میلیون و 916 هزار تومان
سایپا 13230 میلیون و 621 هزار تومان32 میلیون و 511 هزار تومان
سایپا 15130 میلیون و 813 هزار تومان34 میلیون و 32 هزار تومان
تیبا صندوق‌دار32 میلیون و 763 هزار تومان35 هزار و 803 هزار تومان
تیبا 2 رینگ فولادی35 میلیون و 403 هزار تومان37 میلیون و 588 هزار تومان
ساینا دنده‌ای رینگ فولادی36 میلیون و 843 هزار تومان45 میلیون و 323 هزار تومان

2. طرح پیشنهادی تبدیل مدل خودرو

خودرو ثبت‌نامیتعداد خودرو قابل عرضهنوع فروشزمان تحویل
آریو (مربوط به تعهدات بهمن 97)3 دستگاه خودرو1 دستگاه فروش فوری با قیمت بهمن 97 (مطابق جدول قیمت بند 1)30 روزه (امکان صلح ندارد)
1 دستگاه پیش فروش با قیمت بهمن 97 (مطابق جدول قیمت بند 1)شهریور 98 (قابلیت صلح دارد)
1 دستگاه پیش فروش با قیمت بهمن 97 (مطابق جدول قیمت بند 1)مهر 98 (قابلیت صلح دارد)
آریو (مربوط به تعهدات اسفند 97)3 دستگاه خودرو1 دستگاه فروش فوری با قیمت اسفند 97 (مطابق جدول قیمت بند 1)30 روزه (امکان صلح ندارد)
1 دستگاه پیش فروش با قیمت اسفند 97 (مطابق جدول قیمت بند 1)شهریور 98 (قابلیت صلح دارد)
1 دستگاه پیش فروش با قیمت اسفند 97 (مطابق جدول قیمت بند 1)مهر 98 (قابلیت صلح دارد)

3. طرح پیشنهادی الحاقیه قرارداد

مشتریان محترم در صورت تمایل به انتظار تا تولید مجدد خودرو آریو و استفاده از سود مشارکت و جریمه تاخیر طبق قرارداد (مجموعه 27 درصد) می‌توانند نسبت به امضا الحاقیه قرارداد اقدام کنند. قیمت خودرو آریو بر اساس جدول زیر برای مشتریان محاسبه خواهد شد.

نام خودرومبلغ اعلام قیمت تعهدات بهمن با کسر 20 درصد تخفیفمبلغ اعلام قیمت تعهدات اسفند با کسر 20 درصد تخفیف
آریو اتوماتیک80 میلیون و 100 هزار تومان85 میلیون و 100 هزار تومان

نکات مهم:

  • فقط در روش‌های پیش فروش امکان خرید انصرافی (صلح) میسر است.
  • در روش‌های پیشنهادی تبدیل مدل در صورت تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده، زمان تحویل خودروهای قابل عرضه شرکت سایپا به ماه‌های بعدی انتقال خواهد یافت.
  • تعهدات مشتریانی که قبلا برای آن‌ها دعوتنامه صادر شده و نسبت به تکمیل وجه اقدام نکرده‌اند، مشمول طرح فوق نمی‌شوند.

نمایندگان محترم:

  • در صورت عدم امکان اجرای هر یک از 3 پیشنهاد ارائه شده تبدیل برای تعهدات مشتریان محترم سریعا مراتب را از طریق اتوماسیون به ادارات بازاریابی مناطق خود اعلام کنید.
  • از نمایندگان محترم درخواست می‌شود بخشنامه مذکور را مطابق موارد ذکر شده در بخشنامه شماره 21334 به اطلاع همه مشتریان ذی‌نفع برسانند تا امکان استفاده از طرح‌های پیشنهادی برای همه مشتریان خودرو آریو فراهم شود.