نتایج بنچمارک گلکسی ای 50 اس

نتایج بنچمارک گلکسی ای 50 اس ؛ تفاوتی با امتیازهای نسخه اصلی وجود ندارد!

نتایج بنچمارک گلکسی ای 50 اس سامسونگ (Samsung Galaxy A50s) با شماره مدل SM-A507F منتشر شد. امتیازهای به دست آمده نسبت به مدل اصلی ای 50 تغییری نداشته‌اند، پس تفاوت این دو نسخه در چه مواردی خواهد بود؟

نسخه‌ی جدیدتر گوشی گلکسی ای 50 سامسونگ با شماره مدل SM-A507F در سایت امتیازگیری گیک‌بنچ رویت شده است. از آنجایی که این گوشی ای 50 اس نام دارد، ما انتظار قدرت بیشتر و عملکرد بهتری را نسبت به نسخه‌ی اصلی این دیوایس داشتیم، اما نتایج بنچمارک گلکسی ای 50 اس نشان می‌دهد که امتیازهای دریافت شده از سوی بخش‌های مهم سخت افزاری این گوشی بدون تغییر مانده‌اند!

بنابراین این نسخه‌ی بازسازی شده هیچ چیز جدیدی برای نشان دادن به ما ندارد، اما همچنان راز جالبی را با خودش به همراه دارد. هنوز مشخص نیست هنگام عرضه این گوشی با نام گلکسی ای 50 اس روانه‌ی بازار شود. از آن مهم‌تر، برخی بخش‌های بهبود یافته‌ی این گوشی ممکن است در بنچمارک‌ها نمایان نباشند.

نتایج بنچمارک گلکسی ای 50 اس

یکسان اما متفاوت، نتایچ بنچمارک گلکسی ای 50 اس چه می‌گویند؟

نتایج بنچمارک گلکسی ای 50 اس نشان می‌دهند که این گوشی به همان تراشه‌ی اگزینوس 9610 با 4 گیگ رم و اندروید 9 پای مجهز خواهد بود. SM-A507F همچنین در حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای امتیاز یکسانی با مدل اصلی ای 50 به شماره مدل SM-A505F را به دست آورده است.

ممکن است این تغییرات همانند تغییرات در دیگر گوشی‌های خانواده گلکسی ای سامسونگ باشد. به طور مثال گلکسی ای 10 اس به دوربین‌ها و سنسورهای جدیدتری نسبت به نسخه‌ی اصلی خود مجهز بود، بنابراین تغییرات در مورد گلکسی ای 50 نیز می‌تواند در همین ناحیه باشد. دوربین اصلی می‌تواند در نسخه‌ی اس این گوشی بهبود پیدا کرده باشد و برخی دیگر از سخت افزارهای آن نیز دستخوش تغییراتی جزئی شوند. این می‌تواند از A50s یک گوشی با ارزش خرید بیشتر بسازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*