محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 10

تصاویر قاب و محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ لو رفت

به تازگی عکس‌های واقعی جدیدی از محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ (+Samsung Galaxy Note 10) منتشر شده است. طبق آن‌ها، به اطلاعات خوبی درباره سبک طراحی دو گوشی دست پیدا کردیم.

سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس (پرو) در روز هفتم آگوست (شانزدهم مرداد) طی برگزاری رویدادی در شهر نیویورک رونمایی خواهند شد. گفته می‌شود از هر دو گوشی دو نسخه موجود خواهد بود؛ قرار است برای هر دو گوشی سری Note سال 2019، یک نسخه 5G نیز ارائه شود.

Ice Universe، افشاکننده مشهور توییتری، به تازگی تصاویری منتسب به قاب و محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس منتشر کرده است. چند روز پیش شنیدیم گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا دارای دو سنسور ToF خواهد بود، به طوری که علاوه بر ماژول دوربین اصلی، در کنار سنسور رنگی دوربین سلفی نیز یک سنسور از این نوع قرار خواهد گرفت. عکس واقعی محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت ۱۰ این خبر را تکذیب می‌کند. بر اساس آن، دوربین سلفی تک سنسور بوده و در میانه لبه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. بر اساس عکسی دیگر از یک قاب پلاستیکی دو گوشی، در ماژول دوربین اصلی آن‌ها سنسورها به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته و در گوشه بالا و سمت چپ نمایشگر جا خوش کرده‌اند.

تصویر محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

بررسی اجمالی ویژگی‌های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس

شماره مدل نسخه 4G و نسخه 5G گلکسی نوت 10 به ترتیب SM-N970 و SM-N971 است. این شماره برای دو نسخه یاد شده از مدل گلکسی نوت 10 پلاس به SM-N975 و SM-N976 تغییر پیدا می‌کند. آن دسته از گوشی هایی که در بازارهای کشور چین و آمریکا به فروش خواهند رسید، از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت گرفته و دستگاه‌های توزیع شده در دیگر نقاط دنیا دارای تراشه اگزینوس 9825 خواهند بود.

قرار است در دوربین اصلی هر دو مدل، یک سنسور ToF به کار رود. ساده‌ترین کاربرد این سنسور، افزایش فوق‌العاده کیفیت تصاویر پرتره به ثبت رسیده با دوربین موبایل است، چرا که سنسور ToF دقت بسیار بالایی در محاسبه فاصله اشیا دارد. در کنار آن یک سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی با پشتیبانی از گشودگی دریچه دیافراگم متغیر، یک سنسور تله فوتو 12 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی از نوع اولترا واید وجود خواهد داشت.

اندازه صفحه نمایش دو مدل به ترتیب 6.4 اینچ و 6.7 اینچ بوده و اسکنر اثر انگشت زیر همین صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. از طریق فناوری PowerShare می‌توان از پرچمداران جدید سامسونگ به عنوان پاوربانک برای گجت‌های پشتیبانی‌کننده از شارژ وایرلس استفاده کرد. البته ظرفیت باتری 4100 و 4300 میلی‌آمپر ساعتی آن‌ها برای استفاده به عنوان پاوربانک کافی نیست!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوب پس واقعا خسته نباشه