گلکسی نوت 10 سامسونگ

گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا دارای دو سنسور ToF خواهد بود

سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note10) تا یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد. به تازگی اخباری درباره سنسور ToF به کار رفته در دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شده است.

بر اساس گزارش یک خبرگزاری کره‌ای، گلکسی نوت 10 سامسونگ شامل در دوربین‌های خود شامل بیش از یک سنسور ToF خواهد بود. در حالی که تصور می‌کردیم در مدل پایه خانواده Galaxy Note10 از همان ماژول دوربین سه گانه به کار رفته در گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس استفاده شده و سنسور ToF منحصر به دوربین سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو خواهد بود، اکنون خبری درباره احتمال وجود بیش از یک سنسور ToF در دوربین گلکسی نوت ۱۰ می‌شنویم.

بهم ریختن معادلات درباره گلکسی نوت 10 سامسونگ

سامسونگ پیش از این نیز تجربه استفاده از چنین سنسوری را در یک دوربین موبایل داشته است. گوشی گلکسی نوت 10 5G که تنها تحت برخی اپراتورهای موبایل پشتیبانی‌کننده از نسل پنجم شبکه موبایل به صورت قراردادی به فروش می‌رسد، برخلاف دیگر مدل‌های خانواده Galaxy S10، مجهز به یک دوربین چهارگانه متشکل از یک سنسور ToF است. حتی در دوربین سلفی دوگانه این مدل نیز در کنار یک سنسور رنگی 10 مگاپیکسلی، یک ToF وجود دارد. دوربین سه گانه (چرخان) گوشی گلکسی ای 80 نیز از آن بی‌نصیب نمانده است.

کاربرد‌های بسیار فراوانی می‌توان برای آن تعریف کرد. به عنوان نمونه، سنسور ToF را آینده سنسورهای محاسبه عمق میدان کنونی که در عکاسی پرتره کاربرد دارند یاد می‌کنند. آن‌ها به وسیله محاسبه زمان رفت و برگشت نور تا یک شی مشخص، فاصله تا آن را به شکلی بسیار دقیق مشخص می‌کنند. در نتیجه با دقتی بسیار بالا افکت بوکه را اعمال کرده و عکاسی پرتره با موبایل را وارد فاز بسیار حرفه‌ای‌تری می‌کنند. کاربرد بسیار مهم دیگر آن‌ها در اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده و همچنین سیستم‌های تشخیص چهره سه بعدی حرفه‌ای است.

تصویر محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 سامسونگ اطلاعات خوبی را در اختیارمان قرار داد. با استناد به این عکس‌های واقعی تصور کردیم دوربین سلفی روی نمایشگر هر دو گوشی خانواده گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ تک سنسور خواهد بود. اما اخبار جدید نشان می‌دهند در مدل پایه، علاوه بر ماژول دوربین اصلی، در دوربین سلفی نیز یک سنسور ToF وجود دارد. در نتیجه یک ماه مانده به رونمایی رسمی، در حالی که تصور می‌کردیم اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های گلکسی نوت 10 سامسونگ داریم، همه معادلاتمان بهم ریخت!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واقعا تمام معادلاتو بهم ریخت

  2. همیشه متحیر کننده س