آئودی S8

آئودی S8 ؛ سدان اسپرت جدید Audi معرفی شد

آئودی Audi S8) S8) به صورت رسمی معرفی شد. سدان جدید شرکت آئودی علاوه بر بهره‌مندی از موتور پرقدرت 570 اسب بخاری، از ظاهری جذاب و اسپرت برخوردار است. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید آئودی آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی آلمانی آئودی نسل جدید سدان پرچمدار خود را در دو سال قبل با نام A8 معرفی کرد و حالا برای این خانواده عضو جدیدی را در نظر گرفته است که این عضو جدید یک سدان اسپرت به نام آئودی S8 است. این خودروساز آلمانی برای تامین قدرت S8 یک موتور 4 لیتری V8 توئین توربو را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی معادل 570 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن‌متر را تولید کند. در ادامه با مشخصات کامل آئودی اس 8 آشنا می‌شویم.

مشخصات آئودی S8

آئودی S8

موتور 4 لیتری V8 توئین توربو خودرو آئودی S8 علاوه بر قدرتمند بودن کارایی بالایی نیز خواهد داشت؛ چراکه آئودی برای این سدان اسپرت تکنولوژی هیبریدی خفیف با سیستم 48 ولت و سیستم توقف-حرکت را در نظر گرفته است. همچنین سامانه چهار چرخ با دیفرانسیل اسپرت به صورت استاندارد برای کلیه تیپ‌های این خودرو ارائه خواهد شد. آئودی S8 به صورت استاندارد از سیستم فرمان‌گیری چهار چرخ بهره می‌برد تا در سرعت‌های پایین میزان مانورپذیری افزایش پیدا کند و در سرعت‌های بالا نیز پایداری بهتری ارائه شود.

آئودی S8

سدان جدید آئودی بسیار قدرتمند و چابک خواهد بود. از این رو مشتریان برای سیستم ترمز سریع‌ترین عضو خانواده A8 می‌توانند ترمزهای کربن سرامیکی با دیسک‌های 16.5 اینچی در جلو و 14.6 اینچی در عقب را سفارش دهند. البته شرکت آئودی برای سدان جدید خود سیستم تعلیق فعال را نیز به صورت استاندارد ارائه می‌کند؛ این سیستم می‌تواند حرکت گهواره‌ای بدنه (بادی رول) آئودی S8 را در پیچ‌های شدید تا فقط 2.5 درجه محدود کند و در حالت رانندگی آسان نیز این میزان را به 5 درجه تنظیم خواهد کرد.

آئودی S8

سیستم تعلیق آئودی S8 قادر است تمامی چرخ‌ها را به صورت جداگانه بالا و پایین کند تا سواری خودرو بهتر شود. این سیستم برای تشخیص چاله‌های مسیر از دوربین‌های جلو و عقب خودرو استفاده می‌کند تا قبل از رسیدن به چاله‌ها تعلیق خودرو را تنظیم کند. این خودرو نسبت به A8 از لحاظ ظاهری دارای تغییرات جزئی است، رینگ‌های 5 پره جذاب، سپر جلوی اسپرت با ورودی‌های هوای بازطراحی شده، نمادهای S و چهارسر اگزوز در عقب از مهم‌ترین تغییرات این خودرو محسوب می‌شود.

آئودی S8

کابین سدان جدید آئودی هم از تغییرات اندکی بهره می‌برد. طراحان برای کابین این خودرو تریم کربنی خط‌دار ویژه‌ای در نظر گرفته‌اند که دارای نمایی سه بعدی است. به طور کلی کابین آئودی S8 ظاهری اسپرت دارد که آن را مدیون تریم آلومینیومی مات به همراه صندلی‌هایی با دوخت الماس شکل و نماد S است. همانند سایر محصولات آئودی این خودرو نیز از یک نمایشگر لمسی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، یک نمایشگر لمسی برای کنترل سیستم تهویه و یک صفحه نمایش به عنوان صفحه آمپر دیجیتالی برخوردار است. بر اساس اعلام شرکت آئودی،  مدل فول این خودرو از 5 رادار، 6 دوربین، 12 سنسور اولتراسونیک و 1 اسکنر لیزری برخوردار خواهد بود. البته در خصوص جزئیات قیمت و زمان عرضه این خودرو اطلاعاتی از سوی آئودی منتشر نشده است.

سایر تصاویر آئودی اس 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحی داخلشو اصلا دوس ندارم خیلی سادهس