دوربین گلکسی A50 سامسونگ

دوربین گلکسی A50 سامسونگ امتیاز قابل قبولی را در DxOMark کسب کرد

سامسونگ گلکسی ای ۵۰ (Samsung Galaxy A50) یکی از معدود گوشی های میان رده‌ با دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خود است. طبق بررسی تخصصی و امتیازدهی DxOMark، مجموعه دوربین گلکسی A50 حتی از برخی پرچمداران قدیمی نیز عملکردی بهتری دارد.

دوربین گلکسی A50 سامسونگ در مجموع با 83 امتیاز، به پای پرچمداران سال 2019 نمی‌رسد؛ اما این رقم، برابر با ال جی جی 7 تینکیو و تنها یکی دو امتیاز کمتر از نوکیا 8 سیروکو و اپل آیفون 7 است.

DxOMark - گلکسی A50

با ریز شدن در نتایج می‌بینیم که گلکسی ای 50 در زمینه عکس‌برداری، موفق به کسب 85 امتیاز شد؛ بازسازی رنگ مناسب، دامنه داینامیک بالا، تراز سفیدی و نوردهی یا اکسپوژر خوب از نقاط قوت آن به شمار می‌روند. ولی در نمایش جزئیات، دقت و همین‌طور سرعت فوکوس در محیط کم‌نور راضی کننده ظاهر نشد. داشتن کالر کست یا ناخالصی رنگ سبز و صورتی نیز از دیگر نقاط ضعف آن محسوب می‌شود.

در زمینه فیلم‌برداری اما، دوربین سامسونگ گلکسی ای 50 امتیاز نه چندان خوب 79 را به ثبت رساند. این تا حد زیادی ناشی از بی‌ثباتی فوکوس خودکار و نبود جزئیات در تصاویر بود. البته در بازسازی رنگ و کاهش نویز، موفق عمل کرد و توانایی آن در لرزش‌گیری هم تیم DxOMark را تحت تاثیر قرار داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. دروبین بدی نداره امتحانش کردم

  2. چهار تا دوربین داره این نگیرهخ کی بگیره

  3. الان قیمتش توی ایرانچقدره؟؟؟

  4. میان رده سامسونگ برابر با پرچم دارهای خیلی از برندهاست…به افتخار سامسونگ