شرکت نقش اول کیفیت

شرکت نقش اول کیفیت تندیس برند ملی و اقتدار ملی را دریافت کرد

در کنگره سراسری «برند ملی، اقتدار ملی» از شرکت نقش اول کیفیت به پاس اقدامات موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر و به این شرکت تندیس برند ملی و اقتدار ملی اعطا شد.

کنگره سراسری برند ملی، اقتدار ملی در مرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی آغاز به کار کرد. در این کنگره موضوع‌هایی چون وضعیت تولید، صنعت، بازرگانی و اقتصاد کلان کشور مورد بررسی قرار گرفته است. گفتنی است این کنگره در راستای سیاست‌های برنامه ششم توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور و با هدف حمایت از کالای ایرانی با مشارکت دفتر حمایت از مالکیت صنعتی معاونت آموزش وزارت صنعت، معدن و تجارت با رویکرد شناسایی مزیت‌ها و توانمندی‌های بنگاه‌های اقتصادی ایرانی و معرفی فرصت‌های همکاری مشترک با بنگاه‌های بین‌المللی برگزار شد.

اعطای تندیس برند ملی و اقتدار ملی به شرکت نقش اول کیفیت

در حاشیه این مراسم از شرکت نقش اول کیفیت به پاس اقدامات موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر و به این شرکت تندیس برند ملی و اقتدار ملی اعطا شد. از اقدامات موثر این شرکت می‌توان به اختصاص هزینه‌های چاپ سررسید به بازسازی تعدادی از آمبولانس‌های اورژانس تهران و کارآفرینی و ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در پروژه‌های مخابرات اشاره کرد.