دانلود رایگان زیرنویس

بهترین وب سایت‌های دانلود زیرنویس فیلم و سریال

دانلود زیرنویس برای فیلم های سینمایی کار راحتی نیست، چرا که منابع زیادی، فایل‌های متفرقه ارائه می‌کنند. در این مطلب بهترین وب سایت‌ها برای دانلود زیرنویس فیلم و سریال را معرفی خواهیم کرد.

استفاده از زیرنویس تنها مخصوصا افراد ناآشنا به یک زبان خارجی نیست. افراد زیادی با اهداف آموشی از زیرنویس استفاده می‌کنند تا بتوانند به طور دقیق و کلمه به کلمه، صحبت‌های کاراکترهای فیلم‌ها را درک کنند. گفتنی است این دسته کاربران اغلب از زیرنویس انگلیسی یا دیگر زبان‌های مقصد به جای زیرنویس فارسی استفاده می‌کنند.

با گشت و گذار در گوگل، منابع عرضه‌کننده زیرنویس فیلم زیادی را مشاهده خواهید کرد. متاسفانه فایل‌های ارائه شده توسط برخی وب سایت‌ها قابل اجرا نیست. برخی دیگر به شکلی اشتباه ترجمه شده یا ایرادات املایی به وفور درونشان دیده می‌شود. مشکل دیگر، همگام نبودن زیرنویس با حرکت لب کاراکترهای فیلم است. به همین دلیل برای دانلود زیرنویس باید به سراغ وب سایت‌های معتبر بروید.

بهترین سایت‌های دانلود زیرنویس

در فهرست زیر، وب سایت‌ها بدون هر گونه ترتیب خاصی معرفی شده‌اند. می‌توانید به منظور دانلود زیرنویس به یکی از آن‌ها مراجعه کرده و در صورت عدم یافتن فایل مورد نظر به یک زبان خاص، به سراغ وب سایتی دیگر بروید.

برای ورود به سایت های معرفی شده،‌ بر روی نام آنها کلیک کنید

دانلود زیر نویس از وب سایت Open Subtitles

دانلود رایگان زیرنویس

Open Subtitles را باید یکی از محبوب‌ترین پورتال‌های دانلود زیرنویس دانست. اصلی‌ترین دلیل این محبوبیت، کلکسیون وسیعی است که در این وب سایت از فایل‌های زیرنویس فیلم‌های مختلف به زبان‌های گوناگون ایجاد شده است.

هزینه دانلود زیرنویس از Open Subtitles تماشای تبلیغات آن است. خوشبختانه این کار چندان آزاردهنده نیست. در زمان تلاش برای دانلود یک فایل، پیغامی مبنی بر دانلود و نصب افزونه این سرویس روی مرورگر گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس خود برای خلاص شدن از شر تبلیغات نمایش داده می‌شود. به این پیغام گول‌زننده دقت نکنید، چرا که تبلیغات در هر صورت نمایش داده خواهند شد! بعد از کلیک روی دکمه دانلود هر فایل، یک پنجره پاپ آپ باز می‌شود که هزینه‌ای دیگر برای دانلود زیرنویس از این وب سایت است!

دانلود زیر نویس از وب سایت Subscene

دانلود رایگان زیرنویس

Subscene یکی دیگر از وب سایت‌های منتخب بر اساس بازخورد کاربران است. یکی از مزیت‌های این وب سایت در مقایسه با Open Subtitle عدم مواجهه وقت و بی‌وقت با پنجره‌های پاپ آپ است. همچنین در مقایسه با وب سایت نام برده، در Subscene رابط کاربری بهتری رو به رویمان قرار می‌گیرد.

همانند هر وب سایت دانلود زیرنویس دیگر، در اینجا نیز به محض ورود با جدیدترین و بهترین فایل‌های زیرنویس مواجه می‌شوید. البته از نظر حجم محتوا، Subscene پایین‌تر از Open Subtitle قرار می‌گیرد.

دانلود زیر نویس از وب سایت English Subtitles

دانلود رایگان زیرنویس

English Subtitles را باید جایگزینی برای وب سایت‌های نام برده در بالا دانست. پایگاه داده این وب سایت نیز متشکل از فایل‌های زیرنویس متعددی از فیلم‌های گوناگونی بوده و برای دانلود زیرنویس می‌توان روی آرشیو قوی آن حساب کرد. علاوه بر فیلم‌های سینمایی، زیرنویس برنامه‌های تلویزیونی را نیز در اینجا پیدا خواهید کرد.

English Subtitles از نظر رابط کاربری جزو بهترین‌ها نیست. علاوه بر آن، در برخی مواقع تبلیغات در قالب محتواهایی عادی به خورد کاربر داده می‌شوند. در صورت کنترل خشم خود در صورت برخورد با چنین شرایطی، دانلود دانلود زیرنویس از وب سایت English Subtitles کار ساده‌ای خواهد بود!

فراموش نکنید برای دانلود زیرنویس فیلم از این وب سایت باید دو مرتبه روی دکمه دانلود کلیک کنید. بعد از یک مرتبه کلیک روی دکمه دانلود، به صفحه‌ای دیگر با شکل آیکون دانلود متفاوت منتقل خواهید شد. در صورت کلیک روی آن، فرآیند دریافت فایل آغاز می‌شود. برخلاف نام وب سایت، این منبع مخصوص زیرنویس‌های انگلیسی نیست و می‌توان از آن برای دریافت زیرنویس فیلم به زبان‌های مختلف دنیا کمک گرفت.

دانلود زیر نویس از وب سایت YIFY Subtitles

دانلود رایگان زیرنویس

وب سایت YIFY Subtitles را نباید با YIFY Torrents اشتباه گرفت. همانند دیگر وب سایت‌های دانلود زیرنویس که پیش از این معرفی شد، نمایش تبلیغات تنها سد راه شما برای دریافت یک فایل ترجمه گفتگوها به شکلی آرامش‌بخش است! البته، خوشبختانه در اینجا خبری از پنجره‌های پاپ آپ نیست. در صورت فعال‌سازی ویژگی عدم نمایش تبلیغات در مرورگر موزیلا فایرفاکس، تبلیغات عادی نیز موجب مزاحمت نخواهند شد.

دانلود زیر نویس از وب سایت SRT Subtitle

دانلود رایگان زیرنویس

در صورتی که زیرنویس فیلم مورد نظرتان را در هیچ کدام یک از وب سایت‌های بالا پیدا نکردید، می‌توانید روی SRT Subtitle نیز به عنوان یکی از بهترین منابع موجود از فایل‌های زیرنویس حساب کنید. در مقایسه با دیگر وب سایت‌های معرفی شده تا اینجا، در SRT Subtitle تبلیغات به مراتب کمتری نمایش داده می‌شود.