رندر جدید گلکسی ای 90

رندر جدید گلکسی ای 90 سامسونگ سبک طراحی آن را فاش کرد

رندر جدید گلکسی ای 90 سامسونگ (Samsung Galaxy A90) به تازگی منتشر شده است. این رندر در واقع به یک قاب محافظ سیلیکونی شفاف سامسونگ گلکسی ای ۹۰ اشاره داشته و اطلاعات خوبی درباره سبک طراحی این گوشی ارائه می‌کند.

بر اساس رندر جدید گلکسی ای 90 که به تازگی منتشر شده است، این میان‌رده به یک دوربین اصلی سه گانه مجهز خواهد شد. برخلاف بهترین میان‌رده کنونی بزرگترین گوشی‌ساز دنیا، سامسونگ گلکسی ای 80، در اینجا خبری از دوربین چرخان نیست تا بتوان از همان دوربین سه گانه اصلی برای گرفتن تصاویر سلفی استفاده کرد.

طبق شایعات قبلی، روی پنل پشتی یک دوربین سه گانه متشکل از سنسورهای 48 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی وجود دارد. بر اساس رندر جدید گلکسی ای 90 این سنسورها به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. یکی از ویژگی‌های دوربین این گوشی Tilt OIS نام دارد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره جزئیات و کاربرد این ویژگی در دسترس نیست.

بر اساس اخبار قبلی، نمایشگر میان‌رده بعدی سامسونگ از سری A از نوع Infinity-U خواهد بود. در این صفحه نمایش، در بالاترین قسمت یک ناچ بسیار کوچک شبیه به قطره آن وجود دارد. متاسفانه بر اساس رندر جدید گلکسی ای 90 نمی‌توان درباره صحت یا کذب این خبر اظهار نظر کرد.

رندر جدید گلکسی ای 90 سامسونگ

یکی دیگر از مهم‌ترین شایعات درباره سامسونگ گلکسی ای 90 که بر اساس رندر جدید بیشتر به صحت آن اطمینان پیدا کردیم، داشتن طراحی بدون حاشیه واقعی، بدون استفاده از ناچ یا حفره روی نمایشگر است. این موضوع به معنی نیاز به پیاده‌سازی راهکاری متفاوت برای قرار دادن دوربین سلفی است. با توجه به عدم استفاده از تکنیک به کار رفته در دوربین چرخان گلکسی ای 80، احتمالا گلکسی ای 90 اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپی سامسونگ خواهد بود.

روی پنل پشتی ماژول اسکنر اثر انگشت دیده نمی‌شود. در نتیجه این اسکنر باید زیر نمایشگر قرار گرفته باشد. گفته می‌شود نسخه 5G گلکسی ای 90 از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت خواهد گرفت. به این ترتیب برای اولین مرتبه، شاهد رونمایی یک گوشی پرچمدار سامسونگ از سری A خواهیم بود.