جلوگیری از قلدری در اینستاگرام

برای جلوگیری از قلدری در اینستاگرام دو ابزار جدید معرفی شد

کمپانی توسعه دهنده‌ی اینستاگرام برای جلوگیری از قلدری در اینستاگرام دو ابزار جدید را معرفی کرد. این دو ابزار کمک می‌کنند که از قلدرهای مجازی در امان بمانید.

اینستاگرام دو ابزار جدید را برای جلوگیری از قلدری‌های مجازی در پلتفرم خود معرفی کرده است. یکی از هوش مصنوعی برای اخطار دادن به کاربرانی که کامنت‌هایشان ممکن است تاثیرات منفی داشته باشد استفاده می‌کند و دیگری به کاربران امکان آین را می‌دهد تا هر کسی که نمی‌خواهند دیگران با وی در تعامل باشند را به سایه ببرند.

اینستاگرام پلتفرمی برای لات‌های مجازی!

لات‌بازی یکی از مشکلات عمده در فضای مجازی است و اینستاگرام یکی از پلتفرم‌هایی است که مردم از آن برای تهدید و گردن کلفتی نسبت به دیگران استفاده می‌کنند. از آنجایی که بیشتر جوان‌ها مشتاق استفاده از اینستاگرام هستند٬ موارد منفی می‌تواند تاثیرات شدیدتری روی جامعه داشته باشد٬ پس به همین خاطر اینستاگرام مشتاق است تا با تمام این موارد مبارزه کند.

اینستاگرام پیشتر اقداماتی را برای جلوگیری از سوء استفاده‌های اینترنتی روی پلتفرم خود انجام داده است. شرکت توسعه دهنده‌ی این پلتفرم همچنین راهنمایی را برای والدین و کودکان طراحی کرده است که به آن‌ها راهنمایی می‌کند چگونه بدرفتاری‌ها را از بین ببرند.

جلوگیری از قلدری در اینستاگرام

چگونه با قلدری در اینستاگرام مبارزه کنیم؟

در حال حاضر توسعه دهنده دو ابزار جدید را برای مقابله با قلدری در اینستاگرام معرفی کرده است که می‌تواند از اذیت و آزار کاربران جلوگیری کند. آدام موسری٬ رئیس اینستاگرام در یک پست وبلاگی توضیح می‌دهد که چگونه این ابزارها کار می‌کنند. و در حالی که نه کاملا٬ اما باید حتما تاثیرگذار باشند. اولین ابزار برای تشویق تعاملات مثبت طراحی شده است. اینستاگرام در حال حاضر از هوش مصنوعی برای تشخیص قلدری و سایر محتوای مضر پس از ارسال٬ استفاده می‌کند. اما حالا این پلتفرم از هوش مصنوعی برای شناسایی نظرات توهین آمیز پیش از ارسال آن‌ها نیز استفاده خواهد کرد.

شخصی که یک کامنت را ارسال می‌کند٬ پیامی را مشاهده می‌کند که از او پرسیده می‌شود آیا واقعا در مورد انتشار این کامنت مطمئن است؟ اینستاگرام امیدوار است ایده‌ی این که کاربر را پیش از ارسال نظرش نسبت به نظر بدی که نوشته خجالت زده کند٬ پاسخگو باشد. این بهتر از زمانیست که کاربر بخواهد پس از ارسال نظرش از انتشار آن پشیمان شود.

دومین ابزار Restrict است که از حساب کاربری شما در مقابل قلدران اینترنتی محافظت کند. محدود کردن کسی بدان معناست که فقط خودشان می‌توانند نظراتشان را زیر پست‌ها ببینند. آن‌ها همچنین نمی‌دانند شما چه زمانی در اینستاگرام فعال هستید. Restrict به افرادی که نمی‌توانند شخصی را بنا به هر دلیلی بلاک٬ آنفالو یا ریپورت کنند٬ کمک می‌کند تا بتواند وی را محدود کند. به خصوص شخصی که شما در زندگی واقعی خود نیز آن را می‌بینید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. قلدری و لات مجازی بودن به معنای تهدید کردن دیگر کاربرانه، توهین کردن با تهدید کردن خیلی متفاوته، از عناوین درست استفاده کنید.

  2. خدا ایران باعثش شده خخخ