هدفون سیمی دارای تکنولوژی حذف نویز

سامسونگ یک هدفون سیمی دارای تکنولوژی حذف نویز معرفی خواهد کرد

یک هدفون سیمی دارای تکنولوژی حذف نویز در روز رونمایی سامسونگ گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) معرفی خواهد شد. احتمال دارد این هدفون سیمی پشتیبانی‌کننده از نویر کنسلینگ در جعبه گوشی قرار داشته باشد.

بر اساس اخباری که تا امروز درباره سامسونگ گلکسی نوت 10 شنیده‌ایم، قرار است با یک گوشی هوشمند بسیار خاص و متفاوت رو به رو شویم. به نظر می‌رسد در روز رونمایی این گوشی، شاهد معرفی محصولات جذاب دیگری نیز خواهیم بود.

بر اساس گفته‌های رولند کوآنت (Roland Quandt)، افشاکننده توییتری اخبار گجت‌های الکترونیکی، شرکت سامسونگ همراه با پرچمدار سال 2019 سری Note، یک هدفون سیمی دارای تکنولوژی حذف نویز نیز ارائه خواهد کرد. درباره عرضه یا عدم عرضه این هدفون در جعبه گوشی گلکسی نوت 10 خبری در دسترس نیست.

هدفون سیمی دارای تکنولوژی حذف نویز نام برده دارای یک کابل مبتنی بر یو اس بی C خواهد بود. این موضوع، اخبار قبلی درباره حذف درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری از گلکسی نوت 10 را تایید می‌کند. با توجه به سطح بالای این گوشی هوشمند، انتظار داریم یک هدفون وایرلس پیشرفته درون جعبه قرار بگیرد، اتفاقی که همراه با رونمایی گللکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس رخ نداد. البته این اتفاق در صورتی خوشحال‌کننده است که به افزایش فضایی قیمت گوشی ختم نشود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. میخوامت سامسونگ…زندگی بدون گجت های سامسونگ امکان پذیر نیست

  2. خدا کنه اینجوری باشه ولی که چی اینقدر گرونه که اصلا نمیشه بری طرفش

  3. ببینیمو تعریف کنیم

  4. اون ک صد در صد گرون میشه اصلا سیاست ساموسنگ مبتنی بر همینه

  5. هدفوفنو این بچه قشنگا میذارن والا ما رو چ به اینا

  6. شک نکنید به افزایش قیمت منجر میشع