گلکسی واچ اکتیو 2

رندر رسمی جدیدی از ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ فاش شد

انتشار یک رندر رسمی جدید از ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ (Samsung Galaxy Watch Active 2) سبب شد به سبک طراحی آن پی ببریم. سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 به فاصله کمی از مدل قبلی، به زودی رونمایی می‌شود.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو بعد از رونمایی توانست توجه ورزشکاران زیادی را به خود جلب کند. استقبال بی‌نظیر کاربران از این گوشی سبب شد سامسونگ، ساخت گلکسی واچ اکتیو 2 را زودتر از زمانی که انتظار داشتیم آغاز کند. بعد از گمانه‌زنی درباره سبک طراحی نسل دوم ساعت هوشمند مخصوص ورزشکاران سامسونگ، نوبت به انتشار یک رندر رسمی جدید از گلکسی واچ اکتیو 2 رسید.

بر اساس این عکس، سبک طراحی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 تفاوتی با مدل قبلی نخواهد داشت. نکته‌ای که عدم اعمال تغییرات ظاهری زیادی در مدل جدید را کمی قابل قبول می‌کند، فاصله زمانی کوتاه بین معرفی سامسونگ گلکسی واچ اکتیو تا رویداد رونمایی ساعت بعدی است.

انتظار می‌رود این ساعت هوشمند همزمان با گلکسی نوت 10، در روز هفتم آگوست (شانزدهم مرداد) رونمایی شود. البته، با دقت در رندر تازه منتشر شده از گوشی، تاریخ پنجم آگوست را در آن مشاهده می‌کنیم! احتمال دارد سامسونگ برای جلوگیری از کاهش تمرکز رسانه‌های خبری روی پرچمداران تازه وارد سری Note، سایر محصولات جدیدش را در روزهایی دیگر طی رویدادهایی متفاوت برگزار کند.