حذف قبوض کاغذی تلفن

مدیرعامل شرکت مخابرات از حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه خبر داد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد طرح حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت از مهرماه سال جاری در سراسر کشور انجام خواهد شد. وی تاکید کرد این طرح برای شرکت مخابرات صرفه‌جویی 100 میلیارد تومانی را به همراه خواهد داشت.

مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد از مهرماه سال جاری با هدف نهادینه‌سازی و تحقق فرایندهای دولت الکترونیک، دیگر قبوض کاغذی کارکرد تلفن ثابت، چاپ و توزیع نخواهد شد. وی در ادامه افزود باید از تمام ظرفیت‌های دولت الکترونیک استفاده بهینه کرد و با توجه به تاکید وزیر ارتباطات، شرکت مخابرات ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود طرح حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت را در تمام استان‌ها و مناطق مخابراتی انجام خواهد داد.

صرفه‌جویی 100 میلیاردی با حذف قبوض کاغذی تلفن

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص مزایای حذف قبوض تلفن ثابت عنوان کرد با حذف قبوض به صورت سالانه به صرفه‌جویی 100 میلیارد تومانی دست پیدا می‌کنیم که می‌توان این امر را به توسعه شرکت مخابرات ایران اختصاص داد. از این رو تمامی مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور می‌توانند با تماس با سامانه 2000 به صورت شبانه‌روزی از خدمات پرداخت قبوض بهره‌مند شوند. مجید صدی از سایر مزایای این طرح به آسان‌سازی ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان و افزایش سرعت و شفاف بودن عملکرد کلیه امور مربوط به دریافت و پرداخت قبوض اشاره کرد. وی در پایان خاطرنشان کرد:

وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و کد دستوری #2020* نیز در اختیار تمام مشتریان قرار دارد و مخاطبان در سراسر کشور می‌توانند علاوه بر دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همین طریق نسبت به پرداخت اقدام کنند. تاکنون در 8 استان به صورت کامل قبوض کارکرد تلفن ثابت حذف شده است و حذف قبوض کاغذی در استان‌های باقی مانده با توجه به سیاست‌های مبتنی بر تحقق دولت الکترونیک در برنامه آتی مخابرات قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. کاری ندارم هرچی هست ولی این کار باید زودتر انجام میشد

  2. چه مسخره بازیه میخای گواهی نامه بیاد درخونتون قبض میخای چیزی بنام کنی قبض میخاد
    خانه از پای بست ویران است
    اول بیاین این مشکلو درست کنید بعد قبضارو حذف کنید