شیائومی می ای 3

تصاویری واقعی از گوشی شیائومی Mi A3 و جعبه فروش آن به بیرون درز کرد

به تازگی با انتشار فهرستی از مشخصات فنی و رندرهای گوشی شیائومی Mi A3 ، تا حدی با این محصول کمپانی چینی آشنا شدیم. حالا تصاویر زنده‌ای که از شیائومی می ای ۳ و جعبه‌‌ی آن منتشر شده است، مهر تاییدی بر طراحی و مشخصات کلیدی دستگاه می‌زند.

این عکس‌های ظاهرا واقعی از گوشی شیائومی Mi A3 را یک افشاگر ناشناس در اختیار وب‌سایت gsmarena قرار داده است. طرح روی جعبه‌، وجود نسخه‌های آبی و سفید رنگ دستگاه را تایید می‌کند؛ اما یکی از عکس‌ها، این گوشی هوشمند را به رنگ مشکی نشان می‌دهد.

روی صفحه نمایش شیائومی می ای 3 یک ناچ وجود دارد و در بخش فوقانی پنل عقب، مجموعه دوربین سه‌گانه‌ای را با چیدمان عمودی می‌توان دید. در پایین نیز، لوگوی Xiaomi و عبارت Android One به چشم می‌خورد.

مشخصات گوشی شیائومی Mi A3

لایه محافظ روی نمایشگر، حاوی اطلاعاتی درباره مشخصات فنی شیائومی می ای 3 است و از وجود تراشه اسنپدراگون 665 در آن خبر می‌دهد؛ در حالی که گزارش‌های قبلی، به قدرت گرفتن این گوشی از چیپست اسنپدراگون 730 کوالکام اشاره داشتند.

گوشی شیائومی Mi A3

سایر مشخصات دستگاه شامل پنل 6.08 اینچی آمولد، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و یک باتری 4030 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات می‌شود. همچنین یکی از دوربین‌های عقب، 48 مگاپیکسلی است و در جلو یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد.

با چنین مشخصاتی، باید گوشی شیائومی Mi A3 را نسخه جهانی Mi CC9e بدانیم که اخیرا معرفی شد. البته در حالی که سی سی 9 ای دارای صفحه نمایش +HD است، گفته می‌شود رزولوشن گوشی جدید شیائومی فول اچ دی پلاس خواهد بود. ناگفته نماند که شیائومی می ای 2 هم پنل +FHD داشت و بعید است که جانشین آن، نمایشگری با وضوح پایین‌تر داشته باشد.