ویدیو کشف یک موجود بیگانه عجیب در اندونزی خبرساز شد

ویدیویی از یک موجود بیگانه عجیب در اندونزی خبرساز شد

وقتی یک مرد اندونزیایی در خانه‌اش مشغول استراحت بود، متوجه شد که یک موجود بیگانه شبیه به جانوران فضایی فیلم‌های علمی تخیلی از سقف آویزان است؛ در ادامه شما را به دیدن ویدیو ثبت‌شده از این جانور ناشناخته و عجیب دعوت می‌کنیم.

موجود بیگانه‌ای که اخیرا تصاویر آن در اینترنت دست به دست می‌شود، در خانه مردی اهل کشور اندونزی دیده شده و کلیپ ضبط‌شده از آن توجه زیادی را به خود جلب کرده است. وقتی که این مرد در خانه‌اش بود، متوجه شد که یک جانور عجیب و غریب از سقف آویزان شده و به نظر می‌رسد که این موجود از ترس باران در خانه پناه گرفته است.

ویدیو کشف یک موجود بیگانه عجیب در اندونزی خبرساز شد

هاری توائه (Hari Toae) که این موجود بیگانه را در خانه‌اش دید، به خبرنگاران گفت که در نگاه اول تصور کرده است که یک موجود فرازمینی به او پناه آورده است. او که چنین جانوری را تا به حال ندیده، تا صبح فردا با موجود کاری نداشت و تنها از آن تصویربرداری کرد.

ویدیوی موجود بیگانه اندونزی

پس از وایرال شدن ویدیو، گفته شد که این موجود بیگانه در واقع نوعی پروانه به نام «کریتونوتوس گانسیس» (Creatonotos gangis) است که جزو جانوران بومی استرالیا و جنوب شرقی آسیا به حساب می‌آید. این گونه به غیر از چهار شاخک حساس، بال‌هایی برای پرواز دارد و در حالت عادی بسیار زیبا است. با این وجود توائه پروانه مورد نظر را در وضعیتی دید که هر انسان عادی را شوکه می‌کند.

ویدیو کشف یک موجود بیگانه عجیب در اندونزی خبرساز شد

تصویر بالا این پروانه را در حالت عادی نشان می‌دهد. هرچند که بسیاری عقیده دارند بین موجود درون ویدیو و پروانه گفته شده تفاوت های بسیاری وجود داشته و باور ندارند که این موجود واقعا پروانه بوده باشد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. آقا بیگانه و فرا زمینی که نیست احتمالاً جهش ژنتیکی داشته همون پروانه ای چیزیه ولی خدایش من بودم فرار میکردم میدیدمش اه اه خیلی زشته لغنتی هوق

  2. اینم یکی از موجودات عجیب و شگفت انگیز جهان هستی است

  3. بنظر میاد دست ساز باشه

  4. اولا که اون اصلا شبیه پروانه نیست ثانین من نفهمیدم آیا سمی بود ؟؟؟؟