رندر آیفون 11

عکس واقعی آیفون 11 به بیرون درز کرد

با وجود اینکه روند ساخت مدل های جدید آیفون پشت درهای بسته در جریان بوده؛ ولی می‌دانیم که آیفون ۱۱ (iPhone XI) دارای یک مجموعه دوربین سه‌گانه موسوم به Yuba خواهد بود. حالا هم تصویری به بیرون درز کرده است که به نظر می‌رسد عکس واقعی آیفون 11 باشد.

وب‌سایت Slashleaks، تصویر زیر را عکس واقعی آیفون 11 یا یکی دیگر از مدل‌های 2019 آیفون می‌داند. در پنل پشتی دستگاه، می‌توان دوربین سه‌گانه را با یک فلَش دید. البته بزرگی این دوربین‌ها، ظاهر چندان خوشایندی ندارد و تا حدی هم غیر طبیعی به نظر می‌رسد. اما فریم میانی دستگاه، همان الگوی طلایی رنگ را دارد که قبلا در آیفون ایکس اس و XS مکس هم شاهد بودیم.

عکس واقعی آیفون 11

گفته می‌شود کمپانی اپل در تاریخ دهم سپتامبر (19 شهریور)، خانواده آیفون 11 را به طور رسمی معرفی خواهد کرد. علاوه بر ماژول دوربین مربعی شکل، پیش‌بینی می‌شود این دستگاه‌ها دارای باتری بزرگ‌تر، توانایی پشتیبانی از شارژ کابلی سریع‌تر و  شارژ وایرلس معکوس باشند و در عوض، قابلیت 3D Touch در آن‌ها جایی نداشته باشد.

از طرفی گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه کمپانی کوپرتینویی، در تامین پنل های صفحه نمایش برای ساخت گوشی های سری آیفون XI با مشکل مواجه شده است. برخی گزارش‌ها نیز، به مذاکره اپل با شرکت چینی BOE برای تامین پنل‌های OLED آیفون اشاره دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. مطمعنن این شکلی نیسته!

  2. خیلی زشته خدایی تازه اصلا از هیشکی کپی نکرده خخخخخخ

  3. چقدر پشتش بدقیافه س…زشت ترین طراحی قرن رو احتمالا از آن خودش بکنه

  4. اینا چ کسایی هستن ک این گوشی ها رو قبل از عرضه دارن

  5. لنز های دروبینش خیلی بزرگه