نمایشگرهای بومی ایسوس

نمایشگرهای بومی ایسوس با هدف حمایت از تولید ملی معرفی شدند

شرکت ایسوس در راستای حمایت از تولید ملی از نمایشگرهای ویژه‌ای رونمایی کرد. نمایشگرهای بومی ایسوس توسط خط تولید این شرکت در داخل کشور تولید شده‌اند. در ادامه با مشخصات این نمایشگرها آشنا می‌شویم.

پیش‌تر زمزمه تولید محصول در داخل کشور از ایسوس شنیده می‌شد که امسال با توجه به شرایط کشور و نیاز به اشتغال‌زایی جوانان ایرانی، خط تولید نمایشگرهای ایسوس در داخل کشور شروع به کار کرد. برند نخست نمایشگرهای گیمینگ در جهان، این محصولات را دقیقا با ظاهر، ویژگی و کیفیتی یکسان با سایر کشورها تولید می‌کند. فناوری‌های محافظت از چشم، تصاویر ضد پرش (Flicker Free) و مصرف بهینه مطابق با استانداردهای ایسوس در این مدل‌ها به طور کامل به کار گرفته شده است.

معرفی نمایشگرهای بومی ایسوس

VC239H– ظاهری لوکس و محافظ چشمان شما

نمایشگرهای بومی ایسوس

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نمایشگرهای ایسوس در جهان، مدل VC239H است. پنل با فناوری IPS به همراه نور پشت زمینه LED و طراحی باریک و بدون حاشیه، زیبایی خاصی را به میز کارتان می‌بخشد. تنها نمایشگر جهان با پنل 23 اینچی، و تصویر Full HD (1920×1080) هم اکنون در ایران توسط ایسوس ساخته می‌شود.

VP228HE– نرخ پاسخگویی 1 میلی ثانیه

نمایشگرهای بومی ایسوس

با در نظر گرفتن شرایط کشور و نیاز بازار گیمینگ با بودجه اقتصادی به نمایشگرهای 1 میلی ثانیه، ایسوس نمایشگر VP228HE را برای تولید کنندگان محتوا و گیمرها در ایران تولید می‌کند. در کنار تصویر Full HD و پنل 22 اینچ، ایسوس تمامی ویژگی‌های رایج گیمینگ نمایشگرهای رده بالای خود را نیز در این مدل قرار داده است.

VS197DE– ایده‌آل برای مصارف تجاری

نمایشگرهای بومی ایسوس

به طور حتم، بازار تجاری و مصارف ارگانی، نیازمند نمایشگری ارزان قیمت است. پنل 19 اینچ با کیفیت با تفکیک پذیری 1366×768 با نسبت کنتراست 50,000,000:1 ، نمایشگر VS197DE تصاویری چشمگیر را برای مصارف روزمره خلق می‌کند.

نمایشگرهای VC239H و VP228HE با دارا بودن پورت‌های HDMI، DVI و D-Sub و اسپیکرهای استریوی 1.5 واتی، تمامی نیاز‌های روزمره بازار رده میانی را پوشش داده است. نمایشگرهای تولید شده در ایران، مشکلات حال حاضر بازار به دلیل کیفیت کالا را تا حدودی زیادی رفع کرده و شرکت‌ها و ارگان‌ها نیز می‌توانند از محصولی با کیفیت جهانی و ساخت کشور عزیزمان استفاده کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ولمون کن گجت نیوز
    ایسوس بومی اخه ؟!!
    بخدا حتی مونتاز هم نمیتونن بکنن 😐

    ایسوس بومی هم یه مزخرفی هستش مثل پیام رسان ها و اندروید داخلی 😐

  2. اسم رو ببین فقط نیاز به هیچ شرحی نیست : + نمایشگر بومی ایسوس+

  3. از اینا بعید نیست توش میکروفون گذاشنه باشن

  4. تا جای ممکن باید از داخل خرید کرد که جوان های مملکت بیکار نشند و تکنولوژی ساخت هم بتونه به داخل منتقل بشه و الا واردات و مصرف گرایی هنر نیست

    • مسئله اینه که اصلا تولید، وجود خارجی نداره

      حتی برف پاک کن ماشین رو نمی تونن تولید کنند

      وقتی قیمت یک جنس 100 دلار هست، چرا ما باید بخریمش 120 دلار، که 20 دلار بره تو جیب مونتاژ کننده ایرانی؟؟؟؟

      با سپاس