همراه اول

مدیران ارشد اتحادیه‌های ITU و APT و RCC از همراه اول بازدید کردند

امروز چهارشنبه 26 تیر 98 مدیران ارشد اتحادیه‌های ITU و APT و RCC با مراجعه به برج همراه از بخش‌های مختلف فعالیت‌های اپراتور همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه خاورمیانه بازدید کردند.

برج همراه اپراتور همراه اول در تاریخ 26 تیر 98 میزبان معاون دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات (ITU)، دبیرکل اتحادیه مخابراتی کشورهای آسیا و اقیانوسیه (APT) و دبیرکل اتحادیه وزرای ارتباطات کشورهای مشترک المنافع (RCC) بود. مدیران ارشد اتحادیه‌های ITU و APT و RCC از نزدیک از فعالیت‌های مختلف اپراتور اول کشور بازدید کردند. این مدیران ارشد با هدف حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به ایران آمده‌اند. گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی الکامپ هر ساله از سوی ذی‌نفعان توسعه و تحول اقتصادی دیجیتال برگزار می‌شود تا به واسطه آن بتوانند فرصت‌های بازار را بررسی کرده و برای محصولات و خدمات خود جایگاه‌سازی کنند.

جزئیات بازدید مدیران اتحادیه‌های بین‌المللی از همراه اول

در این دیدار مدیران اپراتور همراه اول از عملکرد بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور گزارشی را ارائه داده و به تشریح طرح راهبردی و سند استراتژیک تحول شرکت ارتباطات سیار ایران پرداختند. همچنین طی این دیدار برنامه راهبرد همراه اول که با نام منظومه در حال اجرا است به مدیران ارشد اتحادیه‌های ITU و APT و RCC تشریح شد. گفتنی است این برنامه بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی متمرکز بوده و بر آخرین تکنولوژی و ایجاد کسب و کارهای نوآورانه مبتنی است. اپراتور اول کشور قصد دارد با اجرای این برنامه در گسترش خدمات دولت الکترونیک و سرویس‌های دیجیتال نقشی تعیین کننده را ایفا کند. تثبیت جایگاه همراه اول به عنوان یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند برای توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال به عنوان چشم‌انداز شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام شده است.

همراه اول

گفتنی است بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک یا الکامپ 98 از 27 تا 30 تیرماه برگزار می‌شود که همراه اول با شعار تحقق رویای دیجیتال در آن حضور پیدا خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند از 27 تا 30 تیرماه 98 با مراجعه به سالن‌های خلیج فارس، الکامپ جابز و فضای باز جلوی سالن خلیج فارس از غرفه‌های اپراتور اول بازدید کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تا ببینیم و تعریف کنیم .
    البته اینا زیاد چرت میگن