عکاسی از ماه با گوشی هواوی

پتنت جدید هواوی به راهکاری برای عکاسی از ماه با گوشی اشاره دارد

عکاسی از ماه با گوشی ایده اصلی پشت یکی از جدیدترین پتنت‌های به ثبت رسیده توسط هواوی است. به لطف آن، گوشی های هوشمند تصاویری بسیار شفافی از ماه به ثبت خواهند رساند.

بعد از رونمایی هواوی پی 30 پرو، که یکی از منحصربه‌فردترین قابلیت‌های آن بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری و زوم دیجیتالی 50 برابری است، رفته رفته حالت عکاسی از ماه به گوشی های هوشمند بیشتری افزوده می‌شود. به نظر می‌رسد هواوی از این قابلیت دست بردار نیست، چرا که اقدام به توسعه یک راهکار اساسی به منظور فراهم شدن امکان عکاسی از ماه با گوشی کرده است.

به تازگی اسناد مربوط به یک پتنت ثبت شده توسط هواوی رویت شده‌اند. این پتنت دارای عنوان «یک روش و دستگاه الکترونیکی برای عکاسی از ماه» است. شماره سند 201910134047.X بوده و تاریخ ثبت آن دومین ماه سال میلادی جاری است.

عکاسی از ماه با گوشی

بر اساس اسناد این پتنت، هواوی روشی به منظور فراهم کردن عکاسی از ماه با استفاده از لوازم الکترونیکی خلق کرده است. به لطف راهکار جدید، وقتی دوربین را به سمت تنها قمر کره زمین نگه می‌دارید، ماه تشخیص داده شده و حالت عکاسی از ماه با گوشی به طور خودکار فعال می‌شود.

چندین عکس تحت شرایط نوردهی متفاوت به ثبت رسیده و در ادامه، پردازش‌هایی خاص روی تمامی آن‌ها انجام می‌شود. نتیجه در قالب یک عکس به کاربر تحویل داده خواهد شد. هنوز مشخص نیست این راهکار برای نخستین مرتبه در چه گوشی هوشمندی به کار خواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. رسما دوربین های عکاسی باید برن کنار

  2. ینی انقدر قدرت منده ؟؟؟