مبین هاست

مبین هاست ، میزبان شما در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ

مبین هاست به عنوان یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات میزبانی و دیتاسنتر کشور، در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ میزبان کاربران خواهد بود.

شرکت داده پردازی مبین هاست در سال 1389 با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات میزبانی و دیتاسنتر در کشور فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با تکیه بر دانش فنی و عملی و استفاده از تجهیزات به‌روز موفق به ارائه خدمات به سازمان‌ها، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های گردیده است. مبین هاست با عنایت به اهمیت ارتقاء سطح کیفیت فنی با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در راستای ارتباط مستقیم با فعالان حوزه فناوری ارتباطات گام برداشته است.

خدمات سرورهای اختصاصی مبین هاست

خدمات سرورهای اختصاصی مبین هاست برروی زیرساخت‌های تخصصی و پایدار، آماده میزبانی وب‌سایت‌ و اپلیکیشن استارت‌آپ‌های داخلی با امکان دسترسی همزمان از چندین دیتاسنتر (BGP Anycast) و استفاده از تکنولوژی‌های کلاسترینگ (High Availability) خدمتی نوین از مجموعه داده‌پردازی مبین هاست می‌باشد.

مبین هاست

خدمات میزبانی سرورهای مجازی و گواهینامه SSL مبین هاست به واسطه مشاوره تیم فنی مبین هاست با اقبال عمومی همراه و پاسخگو نیازهای بازدیدکنندگان الکامپ 98 بوده است. صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی، مدیران فناوری اطلاعات و فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند با مراجعه به غرفه مبین هاست واقع در سالن 5A غرفه شماره 1579 نسبت به بررسی و اطلاع از راهکارهای جامع این مجموعه در جهت رفع نیازهای سازمانی خود اقدام نمایند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. منکه اصلا مهم نیست واسم چی میگن اینا

  2. این دیگه چه کفتی فک کرده حالا ما هم خیلی بهشون اطمینان داریم .

  3. اعتمادی نمیشه کرد بهشون