گوشی های خانواده آنر 9X

گوشی های خانواده آنر 9X موفق به کسب تاییدیه تنا شدند

گوشی های خانواده آنر 9X موفق به کسب تاییدیه تنا شدند. بر همین اساس شما می‌توانید علاوه بر مشاهده‌ی تصاویر، با مشخصات فنی کامل دو گوشی آنر 9 ایکس و آنر 9 ایکس پرو نیز آشنا شوید.

23 جولای (یکم تیر ماه) شرکت آنر میزبان یک رویداد خبری است که در آن قصد دارد از گوشی های خانواده آنر 9X پرده برداری کند. حال، در فاصله‌ی چند روز مانده تا برگزاری این رویداد ویژه، دو گوشی آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو موفق شده‌اند تاییدیه‌ی تنا را دریافت کنند.

گوشی های خانواده آنر 9X

آنر 9 ایکس پرو

هر دو گوشی آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو به نمایشگر 6.59 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس مجهز هستند و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بالای این نمایشگر قرار دارد. در زیر خود نمایشگر نیز یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است. قلب تپنده‌ی هر دو نیز تراشه‌ی تازه معرفی شده‌ی کایرین 810 خواهد بود. مدل اصلی در پیکربندی‌های 4/64 گیگ، 6/128 گیگ و 8/256 گیگ عرضه می‌شود، در حالی که نسخه پرو در دو نسخه 6/128 گیگ و 8/256 گیگ به دست مشتریان خواهد رسید.

آنر 9 ایکس

یکی دیگر از تفاوت‌های گوشی های خانواده آنر 9X دوربین پشتی این دو است. مدل اصلی به دوربین دوگانه 48 + 2 مگاپیکسلی تجهیز شده،‌ در حالی که نسخه‌ی پرو دوربین سه گانه 48 + 8 +‌ 2 مگاپیکسلی را ارائه می‌کند. از نظر ظرفیت باتری نیز تفاوتی بین این دو مدل وجود ندارد و هر دو از یک باتری 3,900 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرند. این گوشی‌ها در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز، گرادیان بنفش و گرادیان آبی روانه‌ی بازار می‌شوند.

و اما نکته‌ی جالب دیگری که در سایت تنا با آن مواجه شدیم، انتشار تصاویر تازه‌ای از گوشی هواوی میت 30 لایت بود.

هواوی میت 30 لایت

هواوی میت 30 لایت که در بالا عکس آن را می‌بینید به یک نمایشگر 6.26 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس مجهز است و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در بالای آن گنجانده شده است. در قسمت پشتی، ما دوربین چهارگانه 48 + 8 + 2 + 2 مگاپیکسلی را می‌بینیم و یک اسکنر اثر انگشت کوچک در زیر ماژول دوربین به چشم می‌خورد.

درست همانند گوشی های خانواده آنر 9X ، میت 30 لایت نیز از تراشه‌ی کایرین 810 قدرت می‌گیرد و در پیکربندی‌های مختلفی با 6 یا 8 گیگ رم و 128 یا 256 گیگ حافظه عرضه می‌شود. ظرفیت باتری این گوشی نیز 3,900 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است.

هرچند تا سه روز دیگر گوشی های سری آنر 9 ایکس معرفی می‌شوند، ولی ما هنوز نمی‌دانیم هواوی چه زمانی از گوشی های خانواده میت 30 خود پرده برداری می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. انتطارم ازش رفت بالا تر

  2. پس میخاست نشه اونه همه کار