رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ

رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ قابلیت‌های جذاب اندروید Q را به همراه دارد

رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ همزمان با عرضه نسخه پایدار اندروید 10 معرفی خواهد شد. سامسونگ ویژگی‌های زیادی را به دومین نسخه رابط کاربری اندروید سفارشی‌سازی شده خود افزوده است.

رابط کاربری سفارشی‌سازی شده سامسونگ برای دستگاه‌های اندرویدی این شرکت، در ابتدا تاچ ویز بود. این رابط سپس جای خود را به رابط کاربری اکسپرینس داد. از حدود یک سال پیش، این رابط نیز جای خود را به One UI داده است. جدیدترین رابط کاربری مبتنی بر اندروید سامسونگ، یک تغییر اساسی در مقایسه با قبل محسوب می‌شود. در رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ نیز تغییرات بیشتری نسبت به قبل اعمال خواهند شد.

یکی از جذابیت‌های گوشی های هوشمند سامسونگ همواره داشتن قابلیت‌هایی متفاوت در مقایسه با دیگر گوشی های اندرویدی بوده است. با معرفی One UI اکنون این ویژگی بیشتر از قبل خودنمایی می‌کند.

زمان عرضه رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ

رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ همراه با اندروید کیو عرضه خواهد شد. بزرگترین گوشی‌ساز دنیا، جدیدترین قابلیت‌های کاربردی و بصری سیستم عامل اندروید 10 را در رابط کاربری One UI 2.0 اعمال می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دومین نسخه رابط کاربری One UI مجهز شدن به ابزار Digital Wellbeing پیش‌فرض اندروید گوگل همراه با حالت تمرکز (Focus Mode) است. با استفاده از این دو می‌توان الگوی استفاده از گوشی هوشمند و اپلیکیشن‌های مختلف را به وسیله اعمال یک سری محدودیت کنترل کرد.

برای پی بردن به فهرست قابلیت‌های جدید رابط کاربری One UI 2.0 سامسونگ باید جدیدترین ویژگی‌های معرفی شده توسط گوگل برای اندروید 10 را مرور کنیم. با مطالعه مطلب بالا به دید خوبی درباره آن‌ها دست پیدا خواهید کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. رابط کاربری سامسونگ و شیائومی همیشه خیلی خوب بودن.
    هرچند از اندروید خام گوگل هم نمیشه گذشت. کلا بستگی به سلیقه طرف داره

  2. رابط کاربری فقط سامسونگ …هر کی کار کرده متوجه میشه که چقدر امکانات و شخصی سازی داره این رابط کاربری زیبا

  3. خیلی پیچیدهس به این انردوید سامسونگ

  4. خیلی باحال بود ممنون