گوگل پیکسل 4

محافظ صفحه نمایش گوگل پیکسل 4 تصویر روشن‌تری از طراحی دستگاه ارائه می‌دهد

انتشار رندرها از خانواده گوگل پیکسل ۴ (Google PIxel 4) ادامه دارد و این‌بار، چهره‌ی مدل کوچک‌تر در تصاویر تازه‌ای به نمایش درآمده است. همزمان، عکس‌هایی از محافظ صفحه نمایش گوگل پیکسل 4 و مدل XL هم منتشر شده که مهر تاییدی بر سبک طراحی آن‌هاست.

با مقایسه رندرهای زیر نسبت به آنچه که در رندرهای پیکسل 4 ایکس ال دیده بودیم، درمی‌یابیم که این دو گوشی هوشمند تفاوت ظاهری چندانی با یکدیگر ندارند و تنها سایز گوگل پیکسل 4 کوچک‌تر است. در واقع اینجا هم هیچ برش یا حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی، روی نمایشگر دستگاه دیده نمی‌شود. این رندرها بر اساس شایعات و اطلاعات موجود خلق شده‌اند؛ ولی هنوز ابهاماتی نظیر موقعیت اسپیکر استریو در آن‌ها وجود دارد.

اما Ice Universe نیز دو عکس را منتشر کرده است که ظاهرا به محافظ صفحه نمایش گوگل پیکسل 4 و برادر بزرگترش تعلق دارند. در این تصاویر می‌توان سه برش را در سمت چپ دید؛ دو برش برای دوربین‌های معمولی و یکی برای سنسور پیشرفته‌ی تشخیص چهره. اسپیکر مکالمه که احتمالا کاربرد دوگانه خواهد داشت، در وسط قرار دارد و یک حفره بزرگ مرموز هم در سمت راست به چشم می‌خورد.

برخی شایعات از آن حکایت دارند که سرانجام گوگل، پروژه Soli را در گوشی های سری پیکسل 4 پیاده‌سازی خواهد کرد؛ یک تکنولوژی مبتنی بر رادار که می‌تواند حرکات و ژست‌ها را به دقت ردگیری کند و باید دید در عمل چگونه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینکه بگیم طراحی پشت شبیه ایفون هست به نظر من درست نیست خیلی از گوشی ها هستند که ارایش و شکل قرار گیری دوربین شبیه بهم هست .اما اگر به قرار گیری دوربین در دوگوشی iphone 11 وgoogle pixle 4 دقت کنیم به وضوح تفاوت قرار گیری و دیزاین آن دیده میشه

  2. طراحیش عادیه ولی بازم ارزش خریدن داره

  3. خیلی شباهت به ایفون داره