سرعت اینترنت

وزیر ارتباطات از افزایش کیفیت و سرعت اینترنت با حفظ قیمت فعلی خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت یکی از مهم‌ترین اهدافمان این است که کیفیت و سرعت اینترنت را با حفظ قیمت فعلی افزایش دهیم. وی در خصوص ساماندهی بازار موبایل کشور نیز تاکید کرد کمیته رجیستری پیگیر این موضوع است.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ساماندهی بازار موبایل کشور و قیمت بالای گوشی عنوان کرد کمیته رجیستری در این حوزه ورود کرده و این کمیته موضوع سفارش گوشی را پیگیری می‌کند. این کمیته با وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌ها برای به ثبات رساندن وضعیت بازار گوشی جلسه‌های متعددی را برگزار می‌کند و آخرین شرایط این بازار باید از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شود. وزیر ارتباطات در پاسخ به شایعاتی که در خصوص هک اطلاعات برخی سازمان‌های کشور به دلیل همکاری ایران و ترکیه در حوزه ترانزیت دیتا مطرح شده است، اعلام کرد من این موضوع را نشنیده‌ام و اگر اسنادی در این زمینه دارید به ما بدهید تا آنها را بررسی کنیم.

افزایش کیفیت و سرعت اینترنت با حفظ قیمت

وزیر ارتباطات در ادامه افزود در حال حاضر دغدغه همه مردم حتی در مناطق محروم افزایش کیفیت و سرعت اینترنت است. وی در پایان تاکید کرد:

مردم از ما خواهان افزایش سرعت اینترنت هستند و هدفمان این است که با حفظ قیمت فعلی، سرعت و کیفیت اینترنت را افزایش دهیم. همچنین موضوع تعرفه‌گذاری برای مشترکان کم مصرف انجام شده است و قیمت متفاوت اینترنت برای مشترکان کم مصرف ارائه شده است اما این بسته‌ها با توجه به اینکه قیمت و سرعت پایین دارند، نارضایتی برای مشترکان به همراه خواهند داشت و ما باید تلاش کنیم بتوانیم کیفیت و سرعت را بالا ببریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آره ارواح عمت…۳۰ درصد گرون شد درست ۲۰ روز بعد حرف ایشون

  2. خدا کنه که اینجور باشه ما که بدمون نمیاد

  3. دمش گرم خدایی شاهکار میکنه اگه بشه

  4. وقاحت هم حدی داره من مخابرات 160گیگ دومگ دارم از ماه قبل تعرفه از 26ت به ماهیانه 39ت افزایش پیدا کرد و اینترنت بین الملل هم از 160/80 به 160/40 کاهش پیدا کرد

    دزدی به روش مدرن