طرح دوشنبه سوری همراه اول

در طرح دوشنبه سوری همراه اول 100 گیگابایت اینترنت رایگان جایزه دریافت کنید

همراه اول در راستای جلب رضایت مشتریان خود در آخرین دوشنبه هر ماه برای مشترکان هدیه‌های متنوعی را ارائه می‌دهد. به همین دلیل در آخرین دوشنبه تیر 98 با شرکت در طرح دوشنبه سوری همراه اول می‌توانید تا 100 گیگابایت اینترنت رایگان جایزه دریافت کنید.

اپراتور همراه اول با هدف جلب حداکثری رضایت مشتریان خود هدایای ویژه‌ای را به عنوان طرح دوشنبه سوری ارائه می‌دهد که در پایان هر ماه هدیه‌های آن برای مشترکان اعلام می‌شود. نخستین دوره این طرح از 24 دی ماه سال 97 آغاز شده و در سال جدید نیز همچنان اجرا می‌شود. در جدیدترین مرحله این طرح یک روزه در روز دوشنبه 31 تیر 98 اجرا خواهد شد. مشترکان اپراتور همراه اول می‌توانند برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر از جزئیات این طرح به پرتال اینترنتی اپراتور اول مراجعه کنند.

فعال‌سازی طرح دوشنبه سوری همراه اول

جوایز این طرح شامل بسته‌های دیتای 100 مگابایت تا 100 گیگابایتی بوده که مهلت آن نیز یک روزه (از ساعت 5 صبح تا 17 عصر) است. این هدایا به صورت تصادفی به مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول اختصاص پیدا خواهد کرد. مشترکان از ساعت 00:00 روز دوشنبه 31 تیر تا ساعت 23 و 59 دقیقه همان روز می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 64 مربع (#64*100*) آن را فعال کنند.