آیفون های سال 2020

آیفون های سال 2020 با نمایشگر 120 هرتزی عرضه می‌شوند

یک افشاگر مطرح می‌گوید که آیفون های سال 2020 اپل به نمایشگرهای 120 هرتزی مجهز می‌شوند. با این اوصاف، آیفون 12 می‌تواند یک گوشی گیمینگ تمام و کمال باشد.

به لطف گوشی‌های گیمینگی که سال گذشته عرضه شدند، نمایشگرهایی با نرخ رفرش بیش از 90 هرتز را تجربه کردیم. امسال شرکت‌ها به دنبال ارائه‌ی نمایشگرهایی با نرخ 120 هرتز روی گوشی‌های گیمینگ خود هستند و به نظر می‌رسد اپل نیز می‌خواهد در آیفون های سال 2020 خود از چنین نمایشگرهایی استفاده کند.

آیفون های سال 2020 ، گوشی‌هایی مناسب برای گیمرها

توییت تازه‌ای توسط یکی از افشاگران مطرح حوزه فناوری با نام کاربری Ice Universe در توییتر منتشر شده که در آن اطلاعات جالبی از گوشی‌های سال آینده میلادی اپل به چشم می‌خورد. این افشاگر می‌گوید، اپل در گفتگویی با سامسونگ و ال جی از آن‌ها درخواست کرده است که نرخ رفرش نمایشگر در گوشی‌های سال آینده‌اش قادر به جابجایی بین 60 و 120 هرتز باشد. این میزان از تازه‌سازی صفحه کمک می‌کند تا لذت اجرای بازی‌ها دو چندان شود. در حال حاضر گوشی ایسوس روگ فون 2 و ریزر فون 2 به چنین نمایشگری مجهز شده‌اند که هر دو گوشی‌هایی مخصوص گیمرها هستند.

آیپد پرو 2018 نیز به نمایشگر 120 هرتزی ProMotion مجهز است و حتی آیپدهای سال 2017 نیز از چنین فناوری بهره می‌برند، اما اگر این خبر واقعیت داشته باشد، این نخستین باریست که اپل از چنین فناوری نمایشگری در گوشی‌های آیفون خود استفاده می‌کند. در این توییت همچنین به درخواست تولید یک مدل نمایشگر OLED از سامسونگ و ال جی توسط اپل اشاره شده است. این درحالیست که ریزر فون 2 به پنل ال سی دی مجهز است، اما روگ فون 2 از یک نمایشگر آمولد بهره می‌برد.

هنوز هیچ چیز قطعی نیست و در حالی که گوشی‌های سال 2019 اپل عرضه نشده‌اند، خیلی زود است بخواهیم در مورد مدل‌های سال 2020 آن‌ها صحبت کنیم. همچنین گفته می‌شود این گوشی‌ها فاقد بریدگی بالای صفحه هستند و نخستین گوشی‌های آیفونی خواهند بود که از فناوری ارتباطی 5G بهره می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. گوشی فقط سامسونگ s8

  2. تا دو سال دیگه کی مرده س کی زنده بابا

  3. همه چی شو گذاشته واسه 2020