آی او اس 12.4

اپل آپدیت آی او اس 12.4 و واچ او اس 5.3 را منتشر کرد

اپل آپدیت آی او اس 12.4 (iOS 12.4)، مک او اس موهاوی 10.14.6 و واچ او اس 5.3 را برای دیوایس‌های سازگار منتشر کرد. این به‌روزرسانی‌ها را هم اکنون روی آیفون، مک بوک و اپل واچ خود دریافت کنید.

اپل امروز به‌روزرسانی جدیدی را برای دیوایس‌های آیفون، اپل واچ و مک بوک سازگار خود منتشر کرد. آپدیت آی او اس 12.4 ، واچ او اس 5.3 و مک او اس موهاوی 10.14.6 در دسترس کاربران قرار گرفتند. علاوه بر این، برای آیفون‌های قدیمی‌تر که نمی‌توانند این به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت کنند نیز به‌روزرسانی‌های آی او اس 9.3.6 و آی او اس 10.3.4 منتشر شده است. هر دو این به‌روزرسانی‌ها باگ GPS که روی عملکرد مکان‌یابی دیوایس موثر بود و سیستم تاریخ و زمان را با مشکل می‌کرد، رفع می‌کنند.

آی او اس 12.4

آی او اس 12.4 توانایی انتقال بیسیم اطلاعات و مهاجرت مستقیم از یک آیفون قدیمی به یک آیفون جدیدتر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین مشکل اپلیکیشن واکی تاکی برای اپل واچ برطرف شده است و شما می‌توانید با واچ او اس 5.3، به راحتی بین ساعت‌های هوشمند خود و دوستانتان ارتباط برقرار کنید.

اپلیکیشن اخبار نیز در آی او اس 12.4 بهبود پیدا کرده است و حالا در بخش My Magazines چه در حالت آنلاین و چه آفلاین، بی‌ایراد به فعالیت می‌پردازد. شما تمام نشریات شامل روزنامه‌ها را در اپل نیوز پلاس مشاهده خواهید کرد. این نرم افزار جدید همچنین در دو کشور ژاپن و تایوان از اسپیکر هوم پاد اپل پشتیبانی می‌کند تا خواندن اخبار روز را به آن بسپارید.

واچ او اس 5.3

اما واچ او اس 5.3 در کنار حل مشکل اپلیکیشن واکی تاکی، اپلیکیشن ECG (نوار قلب) را نیز به اپل واچ سری 4 در دو کشور کانادا و سنگاپور اضافه می‌کند. علاوه بر این، ضربان قلب نامنظم را به شما اعلام خواهد کرد.

مک او اس موهاوی 10.14.6

در انتها باید به مک او اس موهاوی 10.14.6 اشاره کنیم که همانند آی او اس، اپلیکیشن اپل نیوز در آن بهبود پیدا کرده است. همچنین مشکلی که درایورهای Fusion در دیوایس‌های آی مک و مک مینی با Boot Camp داشتند و باعث ریستارت شدن آن‌ها می‌شد حل شده است. یک باگ گرافیکی در زمانی که قصد داشتید از حالت استراحت خارج شوید برطرف شده است و اشتراک گذاری فایل نیز پایدارتر شده است.

تمام این به‌روزرسانی‌ها هم اکنون برای دیوایس‌های سازگار منتشر شده‌اند.