گلکسی واچ 2

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 : مشخصات و رندرهای نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ

ایوان بلس٬ افشاگر مشهور حوزه فناوری اطلاعات تازه و عکسی از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ (Samsung Galaxy Watch Active 2) را منتشر کرده است. این ساعت هوشمند احتمالا تا چند روز دیگر معرفی شود.

مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد از ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 نیز در کنار دو گوشی خانواده نوت 10 در رویداد 7 آگوست (16 مرداد) خود  رونمایی کند یا خیر٬ اما درز بیش از گذشته‌ی شایعات مربوط به این ساعت هوشمند می‌تواند چنین پالس مثبتی را برای ما بفرستد. یا شاید هم سامسونگ بخواهد چند روز پیش از این رویداد خبری از ساعت جدیدش پرده برداری کند. در هر صورت٬ در زیر می‌توانید یک رندر رسمی این دیوایس که توسط افشاگر مشهور دنیای فناوری٬ ایوان بلس منتشر شده را مشاهده کنید.

گلکسی واچ 2

عرضه گلکسی واچ اکتیو 2 در دو نسخه فولادی و آلومینیومی

یک گزارش جدید امروز منتشر شده که به برخی از مشخصات فنی و قابلیت‌های دیگر گلکسی واچ اکتیو 2 اشاره دارد. گفته می‌شود این ساعت هوشمند در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری عرضه خواهد شد که به ترتیب از نمایشگرهای 1.2 اینچی و 1.4 اینچی بهره می‌برند. هر دو از نوع Super AMOLED با محافظ گوریلا گلس +DX و وضوح 360 در 360 پیکسل هستند. مدل کوچک‌تر 31 گرم و مدل بزرگ‌تر 36 گرم است. دو مدل از جنس آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ وجود دارد که از استاندارد مقاومت نظامی MIL-STD 810G بهره می‌برند.

در حالی که سامسونگ از فریم چرخشی کلیک پذیر در این دیوایس استفاده نمی‌کند٬ به نظر می‌رسد فریم حساس به لمس را جایگزین آن خواهد کرد که می‌تواند راه حلی برای ناوبری در ساعت بدون استفاده از نمایشگر لمسی باشد. گلکسی واچ 2 سامسونگ از تراشه‌ی اگزینوس 9110 قدرت می‌گیرد. نسخه‌ی بلوتوثی این دیوایس از 768 گیگ رم و نسخه‌ی LTE آن از 1.5 گیگ رم بهره می‌برند. حافظه‌ی داخلی هر دو این نسخه‌ها 4 گیگابایت است.

گلکسی واچ 2

ظرفیت باتری مدل 40 میلی‌متری 247 میلی‌آمپری است٬ در حالی که فضای بیشتر مدل 44 میلی‌متری اجازه‌ی حضور یک باتری بزرگ‌تر 340 میلی‌آمپر ساعتی را به سامسونگ داده است. در انتها باید به تجهیز ساعت هوشمند جدید سامسونگ به نسخه 5 بلوتوث اشاره کرد. این نسخه می‌تواند محدوده‌ی بزرگ‌تری از پشتیبانی را ارائه کند تا بتوانید با دور شدن از گوشی خود نیز بدون مشکل از این ساعت استفاده کنید.

مدل آلومینیومی Watch Active 2 در رنگ‌های مشکی٬ نقره‌ای و صورتی طلایی عرضه خواهد شد٬ در حالی که مدل فولادی در سه رنگ مشکی٬ نقره‌ای و طلایی روانه‌ی بازار می‌شود. همه‌ی این رنگ‌ها دو سایز را شامل می‌شوند. البته مدل LTE فقط مختص به مدل جنس فولادی این ساعت هوشمند است.