عکاسی در شب با گلکسی نوت 10

عکاسی در شب با گلکسی نوت 10 بهتر از اس 10 خواهد بود

شواهدی وجود دارد که ثابت می‌کند عکاسی در شب با گلکسی نوت 10 بهتر از اس 10 خواهد بود. ظاهرا سیستم دوربین این گوشی به دیافراگم سه مرحله‌ای مجهز است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ فقط دنبال ارائه‌ی دوربین‌های گوشی گلکسی اس 10 5 جی روی نوت 10 و دوربین‌های اس 10 پلاس روی نوت 10 نیست. جزئیات فراوانی روز گذشته به بیرون درز پیدا کرد که تایید می‌کرد این خانواده به جای دیافراگم دو مرحله‌ای f/1.5 و f/2.4 که در خانواده اس 10 حضور داشت، در سری نوت 10 سه مرحله‌ای f/1.5 و f/1.8 و f/2.4 خواهد بود.

عکاسی در شب با گلکسی نوت 10 با دو ویژگی جدید همراه می‌شود

اما این همه چیز نیست؛ دوستان ما در سایت LetsGoDigital دو نام تجاری جذاب از سوی سامسونگ را یافته‌اند که ظاهرا در دفتر حق ثبت اختراع اروپا ثبت شده است. این دو نام که شامل AI ISO و Smart ISO هستند، به اپلیکیشن دوربین دو گوشی نوت 10 و نوت 10 پلاس مربوط می‌شوند.

با توجه به دیافراگم سه مرحله‌ای منحصر به فرد، ما حدس می‌زنیم که این علائم تجاری مربوط به ویژگی‌هایی هستند که در جهت بهبود حساسیت ISO و در نهایت عکاسی در شب با گلکسی نوت 10 و مدل پلاس آن توسعه پیدا کرده‌اند.

سه گوشی خانواده اس 10 بهترین گوشی‌ها برای عکاسی شبانه نبودند، اما همه چیز در آینده می‌تواند بهتر شود. اپل در حال برنامه ریزی برای بهبود عملکرد دوربین آیفون‌های سال جاری خودش است، اما سامسونگ نیز به همین راحتی میدان مبارزه را ترک نخواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*