رندر گلکسی ای 10 اس

تازه‌ترین رندر گلکسی ای 10 اس از تغییراتی اندک نسبت به ای 10 خبر می‌دهد

جدیدترین رندر گلکسی ای 10 اس سامسونگ (Samsung Galaxy A10s) به همراه برخی از مشخصات فنی آن منتشر شد. این تصویر، تفاوت ظاهری بسیار اندکی نسبت به مدل اصلی گلکسی ای 10 را نشان می‌دهد.

گرچه هنوز گوشی گلکسی ای 10 اس عرضه نشده است، اما به تازگی وارد پروژه‌ی Android Enterprise شده است که می‌تواند به صورت غیرمستقیم تولید آن را تایید کند. گوگل با برنامه‌ی Android Enterprise می‌خواهد به مشتریان و سازمان‌ها توصیه کند که کدام دیوایس‌ها برایشان بهتر است. ابتدا این گوشی توسط سایت MySmartPrice در سایت گوگل دیده شد، اما حالا مشخصات فنی و رندر گلکسی ای 10 اس نیز به بیرون درز کرده است.

تغییرات اندک ظاهری رندر گلکسی ای 10 اس

رندر گلکسی ای 10 اس

با توجه به آنچه از رندر گلکسی ای 10 اس مشخص است، ظاهر بسیار شبیه آن به نسخه‌ی اصلی ای 10 خواهد بود. اگرچه به نظر می‌رسد سامسونگ دکمه‌های فیزیکی اطراف گوشی را جابجا کرده است. سخت است بخواهیم با رندر منتشر شده از سوی گوگل در مورد این دیوایس قضاوت کنیم، اما حدس می‌زنیم کلید پاور به سمت راست رفته باشد، در حالی که کلیدهای تنظیم ولوم به سمت چپ گوشی منتقل شده‌اند. و بله، حالا به جای یک کلید دو تکه، از دو کلید مجزا برای تنظیم ولوم استفاده شده است.

صفحه‌ی Android Enterprise گوگل رندرهای پشت قاب این دیوایس و یا هرگونه اطلاعاتی از پیکربندی دوربین آن را منتشر نکرده است، با این حال به لطف دریافت تاییدیه FCC ما می‌دانیم که این گوشی از دو سنسور پشتی بهره‌مند خواهد بود که سنسور ثانویه 2 مگاپیکسلی است. یک نمایشگر 6.2 اینچی در جلوی قاب این دیوایس حضور دارد، یک اسکنر اثر انگشت، 2 گیگ رم و اندروید پای نیز دیگر قابلیت‌های این گوشی هستند. گرچه این گوشی مشابه مدل اصلی A10 از فناوری NFC پشتیبانی نمی‌کند.

رندر گلکسی ای 10 اس

ما هیچ ایده‌ای در مورد زمان عرضه‌ی این گوشی نداریم، اما سامسونگ به تازگی تیزر ویدیویی از این گوشی را منتشر کرده و خود دیوایس نیز تاییدیه‌های وای فای و بلوتوث را دریافت کرده است که می‌تواند به معرفی آن در آینده‌ای بسیار نزدیک اشاره داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*