اپلیکیشن سلامت Mi Health

شیائومی مشغول توسعه‌ی اپلیکیشن سلامت Mi Health است

ظاهرا شیائومی مشغول توسعه‌ی اپلیکیشن سلامت Mi Health با امکاناتی جذاب همچون نظارت بر خواب، پیگیری اهداف ورزشی و غیره است. این برنامه می‌تواند گزینه‌ی کامل‌تری از اپلیکیشن Mi Fit این شرکت باشد.

شرکت شیائومی شب گذشته، شب شلوغی را گذراند و در رویداد تابستانی خود از محصولات جدید همچون لپ تاپ ردمی بوک 14 پرده برداشت. اما این تمام ماجرا نیست. افشاگران نیز اطلاعات تازه‌ای از فعالیت آینده‌ی تیم نرم افزاری این شرکت را در اختیار ما قرار داده‌اند.

اپلیکیشن Mi Fit شرکت شیائومی تمام داده‌های دیوایس‌های سری Mi خود نظیر Mi Band، گوشی‌های سری Mi و Redmi و همچنین ترازوی Mi Scale را جمع آوری می‌کند؛ اما ظاهرا این کمپانی به دنبال توسعه‌ی یک اپلیکیشن سلامت مستقل گسترده‌تر است. اینگونه به نظر می‌رسد که اطلاعاتی از اپلیکیشن سلامت Mi Health در آخرین نسخه‌ی آزمایشی آپدیت بعدی MIUI و قطعه کدهای اپلیکیشن Mi Fit دیده شده است.

امکانات اپلیکیشن سلامت Mi Health

اسکرین شات‌هایی از این اپلیکیشن توسط کاربران گروه توسعه دهندگان XDA منتشر شده که مربوط به بیلد نامبر 9.7.23 رابط کاربری MIUI است. اینطور به نظر می‌رسد که شما می‌توانید به واسطه‌ی این اپلیکیشن سلامت، اطلاعاتی همچون تعداد گام‌ها و سنجش خوابتان را در پس زمینه داشته باشید. در اینحا یک تقویم چرخه‌ی قاعدگی، پیگیری اهداف ورزشی، BMI و امتیازهای سلامت به دست آمده از سوی شما نیز موجود است.

اگر می‌خواهید پیش از عرضه‌ی نهایی، فایل APK اپلیکیشن سلامت Mi Health را بی‌آزمایید، باید یکی از کاربران برنامه آزمایشی شیائومی در چین باشید یا صاحب یک گوشی روت شده باشید. در حال حاضر XDA فایل این برنامه را منتشر نکرده است.

مشخص نیست شیائومی می‌خواهد برنامه‌ی Mi Fit‌ را با Mi Health جایگزین کند یا آنکه قصد دارد این دو را به عنوان دو اپلیکیشن مستقل عرضه کند تا کاربران تصمیم بگیرند بسته به نیازهایشان از یکی از این دو استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خاک بر سر گوشی های شیائومی بنجل ساز بکنم به جای این کارای پیش پا افتاده برو رابط کاربری و کیفیت ساخت گوشی هات درست کن