نسخه طلایی هواوی پی 30 پرو

نسخه طلایی هواوی پی 30 پرو در دستان بازیگر مشهور چینی

اخیرا شیائومی، نسخه طلاکاری شده ردمی کی 20 پرو را به نمایش گذاشت و حالا، عکس‌هایی از نسخه طلایی هواوی پی 30 پرو (Huawei P30 Pro) منتشر شده است. در یکی از تصاویر، این گوشی لاکچری با بدنه‌ای از جنس طلا در دستان هنرپیشه چینی «دانی ین» دیده می‌شود.

با نگاهی به عکس‌های نسخه طلایی هواوی پی 30 پرو ، پنل پشتی آن را پوشیده با طلای خالص 24 عیار می‌بینیم. پوشش طلایی دستگاه، کار Gold Elite است که با لوح‌های طلایی نفیس خود شناخته می‌شود. پیش‌تر شرکت گلد الیت، گوشی های هوشمند دیگری را هم به پوشش طلایی مزین کرده بود که می‌توانیم به گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 اشاره کنیم.

نسخه طلایی هواوی پی 30 پرو

در پشت این نسخه فوق پریمیوم هواوی پی ۳۰ پرو ، نام بازیگر چینی هم حک شده است. جعبه‌ای متناسب با ظاهر لاکچری گوشی و وجود یک لوح طلایی درون آن، تکمیل کننده‌ی این مجموعه‌ی سفارشی‌ هستند. البته در حال حاضر، اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت نسخه طلایی هواوی P30 پرو موجود نیست.

به نظر می‌رسد پس از تحریم هواوی از سوی آمریکا، تنش‌ها بین دو طرف در حال فروکش کردن و اوضاع برای کمپانی چینی در حال بهتر شدن باشد؛ تا جایی که هواوی پیش‌بینی خود از میزان فروش محصولاتش را، در جهت مثبت اصلاح کرده است.