نوبیا زد 20 مشابه نوبیا ایکس

عکسی از گوشی نوبیا زد 20 با نمایشگر فاقد ناچ دیده شد

تصویری از گوشی نوبیا زد 20 (Nubia Z20) در دنیای واقعی منتشر شده که نمایشگر فاقد ناچ آن را به نمایش می‌گذارد. همچنین هیچ دوربین سلفی در جلوی قاب دیده نمی‌شود. نوبیا چگونه این دوربین را در گوشی جدید خود می‌گنجاند؟

نوبیا٬ برند زیرمجموعه‌ی شرکت زد تی ای٬ 8 آگوست (17 مرداد) از گوشی نوبیا زد 20 خود پرده برداری خواهد کرد. این شرکت هیچگونه اطلاعاتی به جز انتشار نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی را تا به امروز منتشر نکرده است. اما خوشبختانه عکسی از این دیوایس در دنیای واقعی رویت شده که جزئیات خوبی از طراحی این دیوایس را به ما ارائه می‌کند. البته این تصویر خیلی باکیفیت نیست٬ اما حداقل می‌تواند نمایشگر فاقد ناچ این گوشی را می‌تواند تایید کند.

عکس نوبیا زد 20 در دنیای واقعی

نوبیا زد 20

گوشی جدید نوبیا در این تصویر با یک قاب محافظت می‌شود. حاشیه‌های بسیار کمی در بالا و پایین صفحه نمایش آن وجود دارد و ما می‌توانیم دو لبه‌ی خمیده در چپ و راست نمایشگر آن را به خوبی مشاهده کنیم. همچنین هیچ دوربینی در بالای صفحه دیده نمی‌شود. آیا این شرکت می‌خواهد از همان دوربین‌های اصلی پشتی در جلوی دیوایس هم استفاده کند (مشابه گلکسی ای 80 سامسونگ) یا آنکه مکانیزم دیگری را در سر دارد؟