شیائومی بلک شارک 2

تصویر زنده و نتایج بنچمارک گوشی بلک شارک 2 پرو در آنتوتو منتشر شد

اخیرا شیائومی با انتشار تصویری، جلوه‌ای از طراحی بلک شارک ۲ پرو (Black Shark 2 Pro) را به نمایش گذاشت و حالا، تصویر زنده این موبایل گیمینگ هم بیرون آمده است. از طرفی انتشار نتایج بنچمارک گوشی بلک شارک 2 پرو ، جزئیات بیشتری را از مشخصات فنی آن فاش ساخت.

عکس زیر نشان می‌دهد که طراحی پشت گوشی، مشابه شیائومی بلک شارک 2 است؛ با این تفاوت که نور LED سبز رنگی را در اطراف لوگوی Black Shark و گوشه‌های دستگاه می‌توان دید. همچنین ظاهرا در ساخت پنل عقب، گلس بیشتری به کار رفته است.

اما نتایج بنچمارک گوشی بلک شارک 2 پرو در AnTuTu، تجهیز آن به اسنپدراگون 855 پلاس را تایید می‌کند؛ تراشه‌ای که به عنوان ورژن اورکلاک شده‌ی اسنپدراگون 855 به تازگی معرفی شد. صفحه نمایش فول اچ دی پلاس، 12 گیگ رم، 256 گیگ حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید پای؛ دیگر اطلاعات درج شده درباره مشخصات دستگاه هستند.

این گوشی گیمینگ در بنچمارک آنتوتو، بیش از 405 هزار امتیاز را به نام خود ثبت کرد؛ در حالی که امتیاز بلک شارک 2 با اسنپدراگون 855، کمتر از 368 هزار بود. شیائومی این محصول را در تاریخ هشتم مرداد ماه به طور رسمی معرفی خواهد کرد و احتمالا در روزهای آینده، چیزهای بیشتری از آن خواهیم شنید.