کیبورد گلکسی تب اس 6

کیبورد گلکسی تب اس 6 سامسونگ دارای یک ترک پد خواهد بود

ظاهرا کیبورد گلکسی تب اس 6 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S6) دارای یک ترک پد است. این صفحه لمسی کاربردی‌تر شدن نسل آینده‌ی تبلت پرچمدار سامسونگ می‌شود.

همه می‌دانیم که سامسونگ قصد دارد یک تبلت جدید به نام گلکسی تب اس 6 را معرفی کند. در حال حاضر رندر جدیدی از این تبلت مشخص شده که نشان می‌دهد صفحه کلید گلکسی تب اس 6 خود دارای یک صفحه لمسی است. این وسیله‌ی جانبی مطابق همیشه به صورت جداگانه فروخته خواهد شد.

کیبورد کاورها برای تبلت‌های سامسونگ هیچگاه جذاب نبوده‌اند. حالا به نظر می‌رسد سامسونگ بازخوردهای مشتریان خودش را دریافت کرده است تا کیبورد گلکسی تب اس 6 را بهبود ببخشد.

یک ترک پد در کیبورد گلکسی تب اس 6

ما نخستین بار هفته‌ی گذشته تصاویری از این تبلت را در دنیای واقعی مشاهده کردیم. رندرهای سه بعدی مختلفی نیز از این دیوایس تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده است. شیاری در پشت خود دیوایس وجود دارد که به قصد اتصال مغناطیسی قلم S Pen جای گرفته است. این همچنین نخستین تبلت سامسونگ خواهد بود که با دوربین دوگانه‌ای در پشت عرضه می‌شود.

سامسونگ این تبلت را به عنوان یک تبلت پرچمدار کارآمد معرفی خواهد کرد. اگر می‌خواهید از آن به عنوان وسیله‌ای برای کارهای روزمره‌ی خود استفاده کنید٬ حتما کیبورد کاور آن را نیز خریداری کنید. با توجه به آنچه ما در رندرهای منتشر شده از سوی ایوان بلس دیده‌ایم٬ یک ترک پد روی کیبورد گلکسی تب اس 6 قرار خواهد داشت که می‌تواند تجربه کاربری را بهبود ببخشد. برای مثال٬ شما مجبور نخواهید بود دست خود را از از روی صفحه کلید بلند کنید و نمایشگر را برای کلیک لمس کنید. به نظر می‌رسد کلیدها روی این صفحه کلید کمی بالاتر رفته‌اند٬ بنابراین دقت تایپ نیز ارتقاء پیدا خواهد کرد.

در هر صورت زمانی می‌توانیم ارزیابی کاملی از این صفحه کلید را ارائه کنیم که از آن استفاده کرده باشیم. سامسونگ هنوز هیچ جزئیاتی از زمان عرضه‌ی تبلت جدید خودش را تایید نکرده است٬ اما ممکن است این دیوایس همراه گلکسی نوت در 7 آگوست (16 مرداد) معرفی شود.