اندروید Q روی گلکسی اس 10

سامسونگ مشغول آزمایش اندروید Q روی گلکسی اس 10 است

خبر رسیده است که سامسونگ مشغول آزمایش اندروید Q روی گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس خود است. این نشان می‌دهد که خیلی زودتر از سال‌های دیگر آپدیت اندروید در اختیار گوشی‌های سامسونگ قرار خواهد گرفت.

ما دریافته‌ایم که سامسونگ در حال آزمایش اندروید Q روی گلکسی اس 10 خود است. گوگل هنوز توضیح نداده که حرف “Q” در جلوی نام اندروید آینده به چه چیزی اشاره دارد، اما از همین حالا سامسونگ آزمایش آن روی پرچمداران سری گلکسی نوت را آغاز کرده است. این بدان خاطر است که سازندگان گوشی‌های اندرویدی پیش از عرضه‌ی نسخه‌ی عمومی، به تمام کدهای نسخه‌ی بعدی این پلتفرم دسترسی دارند. البته سامسونگ قصد دارد امسال عملکرد سریع‌تر را از خود نشان دهد و زودتر از گذشته نسخه‌‌ی آزمایشی این پلتفرم را در اختیار ما قرار دهد.

آزمایش اندروید Q روی گلکسی اس 10

گفته می‌شود اندروید کیو خیلی سریع در قالب یک نسخه‌ی آزمایشی برای صاحبان گوشی‌های خانواده نوت 10 منتشر خواهد شد. از آنجایی که فاصله‌ی انتشار نسخه‌ی آزمایشی و نهایی اندروید 9 پای برای سری اس 9 خیلی زیاد نبود، با وجود اینکه سامسونگ بزرگ‌ترین تغییر را هم در رابط کاربری گوشی‌های خود در همین سال به وجود آورد، ما انتظار داریم خیلی سریع موفق به ملاقات نسخه‌ی نهایی اندروید 10 روی دو گوشی خانواده گلکسی اس 10 سامسونگ شویم. غول کره‌ای همچنین خیلی سریع اندروید پای را به سایر گوشی‌های سری گلکسی خود نیز برد، پس این فقط خانواده نوت 10 نخواهند بود که خیلی زود طعم اندروید 10 را می‌چشند.

ما هنوز اطلاعاتی از مشغول آزمایش بودن سامسونگ برای توسعه‌ی آپدیت اندروید کیو روی سه گوشی اس 10، اس 10 ای و اس 10 پلاس در دست نداریم. گرچه این را می‌دانیم که این به‌روزرسانی همراه با معرفی دومین نسل رابط کاربری اختصاصی One UI سامسونگ و بهبود عملکرد سلامت دیجیتال گوگل (Digital Wellbeing) که گوگل آن را به صورت پیشفرض در دهمین نسخه‌ی اندروید جای می‌دهد، منتشر خواهد کرد. هنوز دیگر قابلیت‌ها و امکانات این آپدیت بزرگ مشخص نیست، اما به زودی اطلاعات بیشتری از آن را به دست می‌آوریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*