کنسول نینتندو سوئیچ

فریمور اندروید برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شد (غیر رسمی)

توسعه دهندگان گروه XDA اولین نسخه‌ی عمومی فریمور اندروید را برای کنسول نینتندو سوئیچ (Nintendo Switch) منتشر کردند. این فریمور، کنسول بازی دستی شما را به یک تبلت اندرویدی تبدیل می‌کند!

احتمالا با خواندن تیتر این خبر، مبنی بر انتشار اندروید برای کنسول نینتندو سوئیچ متعجب شده‌اید. درست خواندید، توسعه دهندگان گروه XDA اولین نسخه‌ی عمومی فریمور اندروید را برای این کنسول بازی دستی منتشر کرده‌اند. این فریمور، رابط کاربری LineageOS 15.1 بر پایه‌ی اندروید 8.1 را به دیوایس‌های سازگار می‌برد. البته هنوز این نسخه سرشار از باگ است. این باگ‌ها شامل مشکلاتی با عمر باتری، چرخش خودکار و ورودی نمایشگر حساس به لمس است، اما قابلیت‌های اصلی اندروید اینجا هستند.

با این فریمور، کنسول نینتندو سوئیچ شما به یک تبلت اندرویدی تبدیل می‌شود

عملا دیوایس شما به یک تبلت کوچک اندرویدی با یک جفت دسته متصل به آن تبدیل می‌شود که شما می‌توانید از آن برای وبگردی، اجرای بازی‌های سه بعدی و هر کاری که با گوشی هوشمند اندرویدی خود انجام می‌دهید، استفاده کنید.

این پلتفرم حتی با شرکای اندروید شامل Shield TV شرکت انویدیا نیز همکاری می‌کند، پس می‌توانید عناوین انحصاری تگرا نظیر بازی‌های Borderlands و Half-Life 2 را نیز روی کنسول بازی نینتندو سوئیچ خود به اجرا درآورید.

این‌ها نکات مثبت این فریمور بود، اما باید هشدارها را نیز جدید بگیرید. حتی اگر بتوانید با باگ‌های بی‌شمار این فریمور سر کنید، شما نباید انتظار داشته باشید اگر مشکلی برای دیوایستان پیش آمد، شرکت نینتندو آن را برای شما برطرف کند! در درجه‌ی اول شما صاحب یک کنسول بازی هک شده هستید و در درجه‌ی دوم دیگر باید قید فریمور اصلی دیوایس خود را بزنید. اگر اسم Hekate tool را شنیده باشید، احتمالا می‌دانید که چقدر باید برای کار کردن با‌ آن ریسک‌پذیر باشید. اما در صورت موفقیت هم، باید به این نکته توجه داشته باشید که برای همیشه دیگر قادر به اجرای بازی انحصاری سوئیچ، عنوان Super Smash Bros نخواهید بود.

همانطور که گفته شد، این فریمور کنسول شما را دستکاری می‌کند. نمی‌توان عملیات نصب لینوکس روی پلی استیشن 3 را با این عملیات یکی دانست. شما یک سیستم عامل موبایلی با کتابخانه‌ای سرشار از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را قصد دارید روی کنسول دستی خود نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*