کارت سوخت

روزانه 50 هزار کارت سوخت جدید صادر می‌شود؛ نحوه رمزگشایی کارت سوخت

معاون مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد با نزدیک شدن به اجرای طرح اجباری شدن استفاده از کارت سوخت روزانه 50 هزار کارت جدید صادر می‌شود. وی همچنین نحوه رمزگشایی کارت‌های قدیمی را توضیح داد.

اخیرا مدیرعامل شرکت ملی پخش در زمینه استفاده اجباری از کارت هوشمند سوخت عنوان کرد این طرح از 20 مرداد 98 در 4 کلان‌شهر تهران، کرج، تبریز و اصفهان اجرا خواهد شد. البته وی تاکید کرد مدت کوتاهی پس از آن، این طرح در سایر کلانشهرها و کل کشور نیز اجرایی می‌شود. از این رو 12 روز دیگر در جایگاه‌های سوخت این 4 کلان‌شهر فقط با ارائه کارت می‌توان سوخت‌گیری کرد. طبق اعلام شرکت ملی پخش اگر مالکان وسایل نقلیه نتوانستند کارت دریافت کنند، این امکان برای آنها فراهم شده است تا از کارت جایگاه‌های سوخت‌گیری استفاده کنند، البته با این تفاوت که سهمیه این خودروها از 60 لیتر کاهش پیدا کرده و به 30 لیتر می‌رسد.

افزایش صدور کارت سوخت جدید

شرکت ملی پخش این محدودیت را برای این موضوع در نظر گرفته است تا تمامی مالکان وسایل نقلیه از کارت شخصی برای سوخت‌گیری در جایگاه‌ها استفاده کنند. با توجه به چنین محدودیت‌هایی میزان تقاضا برای دریافت کارت المثنی افزایش پیدا کرد. طبق اعلام معاون مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رابطه با اجرای طرح تحویل بنزین با کارت در حال حاضر روزانه حدود 50 هزار کارت جدید صادر می‌شود. حمید قاسمی معاون، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران عنوان کرد هر فردی که به هر دلیلی کارت ندارند، باید در اولین فرصت به دفاتر پلیس +10 یا دفاتر پخش فرآورده‌های نفتی مراجعه کرده و مراحل ثبت نام و تهیه کارت را انجام دهد.

نحوه رمزگشایی کارت سوخت

در حال حاضر یکی از سوالات رایج دارندگان کارت موضوع رمز آنها است. طبق اعلام مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی رمز کارت‌های سوخت جدید که صادر شده است، 4 رقم سمت راست کد ملی مالک خودرو است، اما افرادی که از قبل کارت داشتند و در حال حاضر رمز آن را به خاطر ندارند، می‌توانند به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند و مراحل درخواست اصلاح رمز را انجام دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بنزنی ازاد و کارتی تا سال دیگه که قمیتش تغیر نمیکنه

  2. اصلا معلوم نیست چی به چیه چی کار کنیم ما ؟؟؟؟

  3. چی میشه بالاخره بریم بگیریم یا ن