گلکسی ای 30 اس سامسونگ

گلکسی ای 30 اس سامسونگ مجهز به دوربین سه‌گانه خواهد بود

سامسونگ در زمستان گذشته، گوشی میان رده گلکسی ای ۳۰ را عرضه کرد و مدتی است که نام مدل جدید آن؛ یعنی گلکسی ای 30 اس (Galaxy A30s) شنیده می‌شود. طبق یک گزارش تازه، این دستگاه با دوربین پشتی سه‌گانه و صفحه نمایش Infinity-V از راه خواهد رسید.

گلکسی ای 30 اس سامسونگ، نسخه‌ی ارتقایافته‌ی گلکسی A30 خواهد بود که با تجهیز به دوربین دوگانه و صفحه نمایش Infinity-U عرضه شد. وجود یک دوربین اضافه در پشت گوشی جدید، می‌تواند تجربه‌ی عکاسی بهتری را برای کاربران رقم بزند. البته منبع این اطلاعات به جز تغییر شکل ناچ (تبدیل برش U مانند به V مانند)، ارتقای قابل ذکری را به صفحه نمایش گلکسی A30s نسبت نداده است.

اخیرا کمپانی کره‌ای، خط تولید این محصول را در هند راه‌اندازی کرد؛ پس به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. به تازگی هم یکی از موبایل های سامسونگ با شماره مدل SM-A307FN در پایگاه داده Geekbench دیده شد که گمان می‌رود همین گلکسی ای ۳۰ اس بوده باشد. نتایج آن بنچمارک‌گیری، به یک تراشه هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 1.58 گیگاهرتز و رم 3 گیگابایتی اشاره داشت. از سایر مشخصات دستگاه اطلاع دقیقی در دست نیست؛ اما انتظار تغییرات عمده‌ای در آن نسبت به مدل A30 نمی‌رود.

امکانات و مشخصات سامسونگ گلکسی ای 30

سامسونگ گلکسی ای 30

گلکسی A30 دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد با وضوح 2340 در 1080 پیکسل است که با گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. این گوشی میان رده که از چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس 7904 قدرت می‌گیرد، 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی دارد. البته برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، استفاده از کارت microSD هم امکان‌پذیر است.

اجزای دوربین دوگانه دستگاه را سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. در جلو نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 وجود دارد. وظیفه تامین انرژی در آن، برعهده باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است که از فست شارژ 15 وات پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI و یک حسگر اثر انگشت سنتی در پشت، سایر امکانات گلکسی ای 30 به شمار می‌روند.