گوشی نوبیا زد 20

گوشی نوبیا زد 20 با نمایشگر دوگانه در سایت TENAA رویت شد

گوشی نوبیا زد 20 (Nubia Z20) در سایت TENAA رویت شد. ظاهرا این گوشی که از مشخصات فنی بالارده و دو نمایشگر بهره می‌برد٬ به زودی معرفی شود.

یک دیوایس گمنام با شماره مدل NX627J که ظاهرا نوبیا زد ۲۰ است٬ به تازگی در سایت تنا رویت شده و مشخصات فنی کامل آن به بیرون درز پیدا کرده است. این گوشی از یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 2.95 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد که ظاهرا مربوط به تراشه‌ی تازه معرفی شده‌ی اسنپدراگون 855 پلاس است. همچنین نوبیا سه پیکربندی مختلف را برای این دیوایس در نظر گرفته که شامل 6 ٬ 8 و 12 گیگابایت رم با حافظه‌های 128 ٬ 256 و 512 گیگابایت می‌شود.

دو نمایشگر در گوشی نوبیا زد 20

گوشی نوبیا زد 20

اینطور که گفته می‌شود٬ گوشی نوبیا زد 20 به دو نمایشگر OLED مجهز خواهد بود٬ یکی در پشت و دیگری در جلو که وضوح آن‌ها برابر با 2340×1080 پیکسل است. نمایشگر اصلی از ابعاد 6.42 اینچی بهره می‌برد٬ در حالی که ابعاد نمایشگر پشتی گوشی 5.1 اینچ خواهد بود. هرچند تنا تصویری از این دیوایس را منتشر نکرده است٬ اما تصویری از سوی افشاگران منتشر شده که یک نمایشگر دو لبه خمیده بدون بریدگی را به نمایش می‌گذارد.

در پشت قاب گوشی جدید نوبیا می‌توان دوربین سه گانه‌ای متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی را شاهد بود. یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز در جلوی قاب برای تهیه‌ی عکس‌های سلفی و مکالمات تصویری حضور دارد. آنچه از عکس این گوشی پیداست٬ ظاهرا دوربین سلفی آن به صورت کشویی از بالای قاب به بیرون می‌آید٬ یا آنکه همانند گلکسی ای 80 سامسونگ می‌توانید از دوربین‌های پشتی به عنوان دوربین جلوی دیوایس نیز استفاده کنید.

انتظار می‌رود نوبیا 8 آگوست (17 مرداد) از گوشی پرچمدار جدید خود پرده برداری کند. تا آن زمان ما اخبار تازه‌تری از نوبیا زد ۲۰ را خواهیم شنید.