رندر جدید گلکسی نوت 10 در رنگ سرخ رزی

رندر جدید گلکسی نوت 10 را در رنگ سرخ رزی ببینید

رندر جدید گلکسی نوت 10 چند روز پیش از رونمایی در یک رنگ سرخ رزی منتشر شد. مشخص نیست سامسونگ این نسخه‌ی جذاب را در چه بازارهایی عرضه می‌کند.

هرچه به رویداد معرفی گوشی‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ نزدیک می‌شویم٬ اطلاعات بیشتری از این دو مدل به بیرون درز پیدا می‌کند. در تازه‌ترین آن‌ها شاهد انتشار رندر جدید گلکسی نوت 10 در رنگ سرخ رزی توسط سایت WinFuture خواهیم بود. البته به جز این رنگ٬ انتظار می‌رود پرچداران جدید سامسونگ در نسخه‌های سفید٬ نقره‌ای و مشکی نیز عرضه شوند٬ اما باید منتظر یک رنگ صورتی در برخی بازارهای خاص نیز باشیم.

رندر جدید گلکسی نوت 10 در رنگ سرخ رزی

با توجه به شایعات گذشته٬ سامسونگ دو مدل آبی و سبز را نیز عرضه خواهد کرد٬ اما تا به امروز هیچ رندری از این دو رنگ را مشاهده نکرده‌ایم. البته سامسونگ پیشتر سابقه‌ی عرضه گوشی‌های سری گلکسی اس خود در این دو رنگ را دارد و احتمال عرضه‌ی نوت 10 سبز و آبی نیز بسیار محتمل است.

چندی پیش بود که مشخصات فنی نسخه‌ی پلاس این خانواده به بیرون درز کرد. انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 پلاس به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس یا اگزینوس 9820 (بسته به بازار انتخابی) مجهز باشد. پیکربندی‌های آن نیز شامل 12 گیگ رم + 256 یا 512 گیگ حافظه‌ی داخلی UFS 3.0 می‌شود. دوربین سه‌گانه‌ای در پشت قاب دیوایس سه گانه‌ای قرار دارد که سنسور اصلی آن به لطف دیافراگم سه مرحله ‌ای (f/1.5 – f/1.8 – f/2.4) می‌تواند در شب عکس‌های واضح و شفافی بگیرد. در کنار آن یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.1 و دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 حضور خواهند داشت٬ در حالی که در جلو یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

زیر قاب یک باتری غول پیکر 4300 میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد که به استاندارد شارژ سریع 45 وات مجهز است. سرعت شارژ بیسیم این دیوایس نیز 20 وات اعلام شده و اسپیکرهای استریو٬ کیفیت صدای مناسبی را ارائه می‌کنند.

در گزارش دیگری آمده است که پی‌فروش گوشی جدید سامسونگ همزمان با معرفی آن در 16 مرداد ماه آغاز می‌شود و فروش قطعی آن از یکم شهریور ماه آغاز خواهد شد. ظاهرا قیمت نسخه‌ی پایه‌ی گلکسی نوت ۱۰ مجهز به 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه٬ 999 یورو خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ولی رن خیلی زیباییه

  2. صورتی پرنگنه بشتر